Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Berkley Trilene Flourocarbon som tippet

 Besvar Besvar
Forfatter
Klas Bendtsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bendtsen

Tilmeldt:: 04 Maj 2004
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 135
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Berkley Trilene Flourocarbon som tippet
    Sendt: 12 Maj 2016 kl. 11:31
Er der nogen der har erfaring med Berkley Trilene Flourocarbon som tippet til laksefiskeriQuestion Linen er relativ billig og har en høj brudstyrke!
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Maj 2016 kl. 12:30
Hej Klas

Jeg brugte det sidste år (og landede en laks på det), og kommer til at bruge det igen i år. Mit er 0,33.

Det er lidt blødere end det meste andet flourocarbon, hvilket kan være en ulempe. Men knuderne holder til gengæld godt. Og så kan det købes meget billigt på bulk spoler.
Til top
Klas Bendtsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bendtsen

Tilmeldt:: 04 Maj 2004
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 135
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Maj 2016 kl. 14:19
Tak for svaret. 180 m 0,38 til kr. 144,- hos fluer.dk er en ok pris og vil nok være min foretrukne linetykkelse til Norge og Skjern.
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Maj 2016 kl. 15:44


Bruger ikke andet og det er både til kyst og åen/elven Wink

Korsholm havde den til 249kr -50% sidste år, så der købt jeg 3 ruller på 180m i forskellig tykkelser. 

Syntes at den har en god brudstyrke og er knudestærk og så til en fornuftig pris Big smile




Til top
 Besvar Besvar

Skift forum