Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vejle Fjord - "Lærermester"

 Besvar Besvar
Forfatter
Mads Schmidt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mr.Schmidt

Tilmeldt:: 11 Maj 2016
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vejle Fjord - "Lærermester"
    Sendt: 12 Maj 2016 kl. 11:04
Hej Alle!

Jeg er er for nylig flyttet til Vejle. Har tidligere fisket Varde å, men forsøger nu kystfiskeriet......

Jeg ved ikke meget om fjorden, og har næsten kun fisket den sydlige side af inderfjorden.

Jeg håber at der er en rutineret lystfisker der vil give mig en rundvisning eller tag mig med et par gange.

Jeg er 34år og arbejder i den finansielle sektor. Har fisket siden jeg kunne gå..... Fisker ikke på antal, men på oplevelser.

Jeg fisker flue!

Hvis der er nogen der vil lufte mig en aften, vil jeg være taknemmelig - evt. lære lidt fra sig.

Mads
Kildevej@live.dk
Mobil 29867729 (Kan være svær at fange 8-16)
Til top
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2016 kl. 11:09
Hej Mads !
Jeg er rykket til Sjælland og kan ikke hjælpe dig, men tillader mig at skrive alligevel, om ikke andet så bliver du rykket op på listen over debatter på 123nu, og også for at gøre opmærksom på denne hjemmeside:
www.fluefiskersiden.dk hvor der er en mængde gode pladser i Vejle fjord, men det er erstatter jo ikke det som du så ganske rigtigt efterlyser, en lokal der gider tage dig lidt med rundt !
Håber det lykkedes og til jer Vejle fiskere, kom nu ud af busken, I er der jo !
Knæk og Bræk derude !!
Mvh. Jim
www.laksefiskeri4you.dk

Til top
Mads Schmidt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mr.Schmidt

Tilmeldt:: 11 Maj 2016
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Maj 2016 kl. 13:14
Hej Jim.....

Tak for dit "op"! :)
Og indlæg....

Jeg er helt opmærksom på fluefiskersiden, og har også brugt den.
Det er en rigtig fin side til at finde områderne som du selv skriver.

Det ku´ være fedt med en lokal der vil lære lidt fra sig en aften eller to. Når man ikke er rutineret i kystfiskeriet kan der være langt imellem snapsene, hvis man ikke kender områderne, eller kommer dér på de forkerte tidspunkter.

Mvh. Mads
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2016 kl. 07:07
Vejle (VSF) har en saltvandsafdeling,melder du dig ind der ,skule det gerne være muligt at finde en makker at tage ud med.

http://www.vejle-fisker.dk/velkommen/


Redigeret af folp - 14 Maj 2016 kl. 07:09
Til top
Claus Eriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Claus E. Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Claus E. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2016 kl. 11:59
Hej Mads

Jeg kan godt vise dig nogle pladser, hvis du er interesseret. Jeg fanger ikke mange fisk, men det sker da ind i mellem :-)

Jeg fisker både med flue og spin og bor i Vejle

Hvis du er interesseret kan du sende mig en PM, så kan vi prøve at finde nogle dage.

Mvh

Claus


Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2016 kl. 15:51
Citat: folp

Vejle (VSF) har en saltvandsafdeling,melder du dig ind der ,skule det gerne være muligt at finde en makker at tage ud med.

http://www.vejle-fisker.dk/velkommen/

Det er ikke helt korrekt .. det er 2 forskellige foreninger .. men tanken er nu stadig god!!
Til top
Mads Schmidt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mr.Schmidt

Tilmeldt:: 11 Maj 2016
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2016 kl. 17:00
Jeg har fået et par tilbagemeldinger på mobilen og herinde......

Tak for hjælpen indtil videre! Omkring Vejle-fisker ved jeg godt at der er nogle fælles ture, men ikke at der var en klub som sådan.

Mads


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres