Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til karpe-vand på fyn

 Besvar Besvar
Forfatter
Sebastian knudsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sebben

Tilmeldt:: 23 Jun 2014
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sebben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp til karpe-vand på fyn
    Sendt: 31 Mar 2016 kl. 18:44
Hej allesammen, jeg har efter 1 år med karpefiskeri endnu ikke været så heldig at fange en endnu. Jeg ville være meget taknemmelig hvis en af jer ville skrive og eller fortælle mig et stykke vand som har givet her fisk her på det sidste. Det ville være bedst hvis det var på fyn, da jeg lige for tiden kun har knallert.
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
thomas klausenn

Tilmeldt:: 18 Mar 2016
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausenn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2016 kl. 19:19
hej hvor på fyn er du fra ?
Thomas Klausen
Til top
Sebastian knudsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sebben

Tilmeldt:: 23 Jun 2014
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sebben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2016 kl. 19:21
Hej Thomas, jeg er fra Nyborg. Men jeg bor stadig hjemme ved forældrene så det gør ikke så meget hvor henad på fyn, bare der kunne blive til en fisk.
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
thomas klausenn

Tilmeldt:: 18 Mar 2016
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausenn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2016 kl. 19:28
der noget med davinde sø skulle ha suder/karper det længe siden jeg har hørt noget om det jeg har ikke selv fisket i den men skal snart dog ikke efter karper da jeg ikke lige har grej til det men skal ha købt det på et tidspunkt

Thomas Klausen
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
thomas klausenn

Tilmeldt:: 18 Mar 2016
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausenn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2016 kl. 19:29
ellers er der linkær men det er så bare i svendborg
Thomas Klausen
Til top
Sebastian knudsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sebben

Tilmeldt:: 23 Jun 2014
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sebben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2016 kl. 19:33
Hej Thomas Tak for svarene, jeg har en enkelt gang været i Davinde sø, men mine kammerater og jeg mærkede ikke andet end krebs hele dag og natten. Vi så flere andre karpefiskere den dag / aften men de havde hellere ikke mærket det helt store. Størrelsen betyder ikke så meget, en 4 kilos karpe og jeg ville være mere end tilfreds :)
Til top
Sebastian knudsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sebben

Tilmeldt:: 23 Jun 2014
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sebben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2016 kl. 19:38
Med hensyn til Linkenkær søerne, går der så karper og er overnatning en mulighed?
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
thomas klausenn

Tilmeldt:: 18 Mar 2016
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausenn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Mar 2016 kl. 19:45
jeg har det på samme måde men der ikke mange offentlige søger med karper desværre ellers bør du prøve bluerock og se om det så kan lykkedes
den vej rundt. ellers er der vissenbjerg sø. trante mølle  om der liv i dem aner jeg ikke men er blevet forslået den i vissenbjerg
Thomas Klausen
Til top
Brian Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Brian Grensteen

Tilmeldt:: 04 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brian Grensteen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Apr 2016 kl. 12:05
Ring til på på 31793140 så kan jeg måske hjælpe 
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
thomas klausenn

Tilmeldt:: 18 Mar 2016
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausenn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Apr 2016 kl. 15:19
spænende :D
Thomas Klausen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum