Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gedde i Gudenåen nu?

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gedde i Gudenåen nu?
    Sendt: 22 Mar 2016 kl. 23:23
godaften alle sammen.

Jeg har for lidt tid siden (i de kolde måneder) været nede ved Gudenåen på jagt efter min første gedde. Det skete dog ikke så har den oplevelse tilgode. Jeg stod lidt længere ude end Randers naturcenter uden et eneste bid eller hug. Jeg kunne godt tænke mig at prøve igen her i påsken men er det bedst at vente til maj? Og er der nogle der ved om der er noget at komme efter henne omkring motorvejsbroen? 

Jeg er helt ny i å fiskeri. Beder ikke om hotspots beder bare om lidt vejledning til min første gedde i Gudenåen Smile (nu hvor jeg har prøvet på egen hånd først uden resultat)
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2016 kl. 17:36

Fisk bare løs, husk gedden er fredet 1-30 april.

Du kan sagten løbe I en gedde der hvor du har fisket, men smut op til motorvejsbroen - fisk på begge sider - syd siden mod øst (Heste skoen)
Nordsiden fra broen og helt op til nørreås udløb er fin, find pladser med strømlæ og lavere vand, det kan lade sig gøre at tage store gedder I strømrenden, men der skal fiskes dybt og langsomt under egen brink -
Du kan også parkere ved faldbro kro / speedway banen - og Fiske ned igennem nørreå til udløbet, nederste del af nørreå er bedst I høj og stigende vand, fortsæt fra udløbet og op mod Stevnstrup - det er geddevand hele vejen.
 
Et fif til et par gode agn.
 
14g Atom I kobber
Rød / hvid Hilo wobbler - alm og leddelt er begge super gode.
 
Husk stål forfang og en god krogløsertang.
 
K&B
 


Redigeret af fiskefreak - 23 Mar 2016 kl. 17:38
Venligst
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum