Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Overnatning og laksefiskeri ved Bjerkreim

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Overnatning og laksefiskeri ved Bjerkreim
    Sendt: 07 Mar 2016 kl. 21:01
Jeg skal på en laksetur i juli til Bjerkreimselva. Jeg tager familien med, så jeg vil høre, om der er nogen, der kan anbefale et godt sted at leje hytte. Tæt på elven og med plads til fire mennesker?

Og et andet spørgsmål: Skal man skynde sig at sikre sig fiskekort, eller hvordan fungerer det? Jeg er totalt newbie.
Til top
mogens larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mogens larsen Avatar

Tilmeldt:: 09 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mogens larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2016 kl. 21:37
Hej.
Du kan søge på Bjerkreimselva.no og få ale relevante oplysninger.
Du behøver ikke at bestille fiskekort.
Mvh. Mogens Larsen
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2016 kl. 22:46
Ok. Tak. Hvad angår desinficering af grej, hvordan og hvor foregår det så?
Til top
mogens larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mogens larsen Avatar

Tilmeldt:: 09 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mogens larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2016 kl. 23:03
Alt sammen kan du se på www.bjerkreimselva.no
Du skal nok være om dig allerede nu ang. overnatning
du kan også prøve www.lundenhytter.no men det kan blive vanskeligt,
ellers henvend dig til turistbyroet i Bjerkreim.
Du kan glæde dig, jeg er selv kommet der igennem en hel del år.
Mvh.
Mogens
Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2016 kl. 23:06
http://bjerkreimselva.no/fiskeregler/ siger :Skal gjøres hos fiskekortselgere.
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Mar 2016 kl. 23:18
Tak!!
Til top
jan werner thomsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
janus w

Tilmeldt:: 04 Jun 2011
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér janus w Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2016 kl. 10:58
hvis du , eller andre skulle være interesseret i Otra-elven ved Kristiansand ( kun 15 km kørsel fra færgen ) ja så kender jeg godt og billigt logi deroppe - værten er utrolig flink og guider gerne ub-2 laks /2 hø om dagen -5 dages kort fra 750 nkr - en del seværdigheder og bynært så også velegnet for familien -ledig i år uge 25-26-27-28 samt 36 -bruger det selv hvert år -har ingen økonomisk interesse ! evt thomsenspecial@gmail.com
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2016 kl. 18:06
Orv, det lyder slet ikke tosset, Jan! Kan du sende mig en pb med oplysninger om logiet?
Til top
jan werner thomsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
janus w

Tilmeldt:: 04 Jun 2011
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér janus w Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2016 kl. 23:59
udhuset til værtens hus er lavet til et fint lystfiskerlogi: 3 plus 2 dobbeltværelser ,køkken/stue ud i et -fint toilet med brusekabine -køl/frys ,komfur ,kaffemaskine ,wifi, alt køkkengrej -garage med kummefryser til fisk og køleskab til orm/drikkelse og tørring af waders/tøj-brolagt plads med havemøbler og stor gasgril -lille udvendigt fiskerensebord med vand -dyner /puder -ikke luksus men absolut præsentabelt og koster kun 125dkr pr person /nat med el vand gas incl,men støvsuger lige selv ved afrejse - er i feks 4 personer er der mulighed for at have hele boligen for jer selv uden merpris
Til top
Erik Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Vejlefluefiskeren

Tilmeldt:: 27 Apr 2014
Geografisk: Vejle
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vejlefluefiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2016 kl. 10:02
Tag kontakt til Torben Pedersen, han har fisket Bjerkreim i +20 år, og arrangerer lakseskole deroppe. Han vil kunne hjælpe dig med hvad du ønsker, for at få en god uge for dig og familien. Når du er helt nybegynder, kunne det måske endda være en god idé at melde dig på hans skole, hvor du lærer alt om laksefiskeri, og især hvordan og hvor du fanger den i Bjerkreim. Du kan finde ham på Facebook, hvor han har en side der hedder Fluefiskerens fisketure&rejser. K&B deroppe, det er så smuk en elv!!!
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2016 kl. 22:01
Erik, tak for tippet. Jeg havde faktisk allerede været i kontakt med ham, men han er der ikke i den uge, jeg er der. Det havde ellers været en god løsning!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum