Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GO-FISHING NEOPREN WADERS

 Besvar Besvar
Forfatter
Jens Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
vise

Tilmeldt:: 10 Jun 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér vise Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: GO-FISHING NEOPREN WADERS
    Sendt: 01 Mar 2016 kl. 12:14
Hej er der nogen som har erfaring med 
GO-FISHING NEOPREN WADERS 
Overvejer at købe dem da jeg fryser føderne i dem jeg har nu?
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2016 kl. 12:44
Ja de er ski go
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2016 kl. 14:37

Hej Jens

Jeg var derude den anden dag og der snakkede jeg med Jens Staal om netop disse waders 

Han sagde at de var af samme kvalitet som de gamle de fik lavet og de var ganske gode.
Så dem tør jeg godt købe hvis jeg var dig  Wink
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2016 kl. 14:41
Hmm ,tvivler da på om de er varmere end så mange andre, men kvalitet og service kan jo være bedre,og det kan vi godt lide.

Og de gamle?

jeg købte et par af de allerførste de havde( De sorte) tunge og klodsede som er ondt år, men de holdt 6-7 år før filtsålerne røg af nede på Stenøen(Ærø)



Redigeret af folp - 01 Mar 2016 kl. 14:43
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2016 kl. 16:44
hvad har du nu?
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2016 kl. 17:11
Det problem du løser du med dem her har dem selv og de er alle penge vær
vel ikke gå I vandet uden dem frem over når det er vinter, Jeg har selv neoprene waders Bare Supra 4 mm. Nu kan jeg stå I vandet 2-3 timer minimum =)


http://www.skisport.dk/skishop/skistroemper/lenz-lithium-pack-heat-sock-startsaet-groen/
http://www.skisport.dk/skishop/skistroemper/lenz-lithium-pack-heat-sock-startsaet-groen/
Til top
Kasper Johansson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kasper J Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2016 kl. 17:12
Citat: Bishop

hvad har du nu?

Kolde fødder! Tongue
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2016 kl. 17:13
Linket virker ikke så du skal copi og smide det I din browser.
Til top
Jonas Steenbuch Krabbe Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
steenbuchen

Tilmeldt:: 27 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 86
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér steenbuchen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2016 kl. 19:23
Det gode ved Go Fishings wader er efter min mening, at der er neopren ved anklerne og ikke en eller anden for for gummiskaft. Gummiskafter her en tendens til at være svære at passere med flere lag sokker og bagefter sidder de så stramt at der ingen luft er tilbage til at isolere. Go Fishings waders er tunge og varme, rigtig god til vinter fiskeri.
Go aften Jonas.
Til top
Jens Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
vise

Tilmeldt:: 10 Jun 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér vise Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2016 kl. 19:34
Jeg har dam som koster 2000kr med neopreen i støvlen men af en eller anden grund fryser jeg føderne de gamle abu til 395kr frøs jeg aldrig i ØV 

Redigeret af vise - 03 Mar 2016 kl. 08:05
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2016 kl. 15:02
Bilka har abu waders på bud til 400 nu her ..
Til top
Carsten Aasted Gad Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Carden Avatar

Tilmeldt:: 11 Maj 2014
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Carden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2016 kl. 16:35
Hvad bruger du af sokker, siden du altid fryser fødderne? Et par rigtig gode uldsokker, er nemlig noget billigere end et par nye waders

Til top
Jens Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
vise

Tilmeldt:: 10 Jun 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér vise Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2016 kl. 08:05
Prøver lige sokkerne af først.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2016 kl. 08:27
Citat: vise

Prøver lige sokkerne af først.

Så meget uld som muligt, er det bedste du kan gøre! 
Mvh
Henning
Til top
Jens Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
vise

Tilmeldt:: 10 Jun 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér vise Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2016 kl. 08:34
Dem prøver jeg tak for info.
Til top
Morten Aaskov Hemmingsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hemme

Tilmeldt:: 05 Maj 2006
Geografisk: Hemme_bold@yahoo.dk
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hemme Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2016 kl. 10:25
Desuden er det en stor hjælp hvis støvlerne er rigelig store, så fødder og sokker ikke bliver mast sammen. Så ødelægges den isolerende effekt. 


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum