Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskeri Florida

 Besvar Besvar
Forfatter
Kristian Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kristnik Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kristnik Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskeri Florida
    Sendt: 31 Jan 2016 kl. 23:28
Jeg skal er tur til Florida I maj mdr. og tænker at bruge en dag på at fiske. Er der nogle som har erfaring med fiskeriet derover. Det kan være fra Miami i syd til Charleston i Nord.
Gode ideer og evt. links skal være velkomne. 
Til top
Jesper Johannesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JesperJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Geografisk: Vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JesperJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Feb 2016 kl. 17:31
Er du ude efter kystfiskeri, big game eller fra broerne? At tage ud med båd er ret dyrt hvis man er alene.

Til top
Kristian Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kristnik Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kristnik Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Feb 2016 kl. 18:22
Det bliver sikkert med båd, vi kommer til at leje grej, og jeg havde forestillet mig en halv dag, hvis det er muligt.
Kender du noget til hvor der er godt at fiske fra ? (links) 
Til top
Jesper Johannesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JesperJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Geografisk: Vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JesperJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2016 kl. 19:49
Gutterne og bådene nede hos Bud´n Marys er altid gode men der skal nok bestille plads. Ved ikke om du kommer så langt ned som Islamorada

VH

Jesper
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Mar 2016 kl. 08:17
Jeg har fisket fra Miami med ham her:

http://www.knotnancy.com/

En super oplevelse med bla "kite" fiskeri.

Charterture er dyre men pengene er oftest givet godt ud er min erfaring.
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum