Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Snart Barnedåb

 Besvar Besvar
Forfatter
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Snart Barnedåb
    Sendt: 30 Jan 2016 kl. 19:03

http://youtu.be/N_ocb1XY_WY

Jeg benyttede mig af, det et kort øjeblik ikke regnede og blæste imellem bygerne.Smile Det blev taget en kort optagelse af vores nye model i rugekasse til undervisning. Risten i bunden har mindre huller og der er lavet ud svømnings huller til den svømmende yngel. WinkDe første optagelser jeg lavede for et par år siden, var indsatsen snavset til med okker fordi, den havde været afprøvet før. Her er det en ny kasse fra Søren Pedersen (den uartige nordjyde), det giver tydeligere billeder. Jeg tror det bliver spændende at følge.Wink

mvh Lasse Hagebro

Forskningscenter Hagebro




Redigeret af lasse hagebro - 30 Jan 2016 kl. 19:04
Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
ole henning jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ole henning

Tilmeldt:: 15 Sep 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2016 kl. 19:25
Utrolig flot, Lasse.
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2016 kl. 20:33
ude at se til sine æg, flot arbejde.

mvh hcg
Til top
Arnt Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
arntc

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér arntc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2016 kl. 20:41
Vi burde samle ind til et webcam med 4G forbindelse så du kunne streame live fra rugekasserne :D
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2016 kl. 14:49
Jeg har lige set en annonce for et eller andet fitnessblad, hvor man får et go pro acgtigt camera med for 129,75,samt 3 numre af bladet, dem kan man tænde op med, men det er måske en ide.

<der skal godt nok meget OTELLO Lagkage til den barnedåb-----smiler
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2016 kl. 14:48
http://youtu.be/RU6wHdIdUtw

Jeg ved ikke om i kender udtrykket: "Det kan være svært at holde skæg for sig og snot for sig", men jeg vil prøve.Big smile Jeg var ude at se til rugekassen, inden eleverne skulle derud. Det var første gang, den blev tilset efter, at æggene var lagt i. Der lå et fint lag humus og silt i kassen. Det gavner kun æggene. Efter at kassen havde været lettet et par gange, kom et vidunderligt billede frem. Æggene havde det godt nede imellem stenene og klækker nok i løbet af en måneds tid. En tak til Kaare M. Ebert for ideen med grus i kassen.Wink

mvh Lasse Hagebro

Forskningscenter Hagebro


Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres