Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brugt annoncer...

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 787
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Brugt annoncer...
    Sendt: 09 Nov 2015 kl. 16:32
Har netop konstateret, at jeg mangler 4-5 tidligere indrykkede "brugt annoncer" under mine indtastninger ?? Andre der har oplevet noget tilsvarende, troede egentlig, at ens profil var privat, og at man selv stod for redigering ? Confused
Hvis der er tale om, at man har fjernet disse fra administrators side, så var det måske oplagt, at man startede med, at tynde ud i de mange 2-3-4-5-6 dobbelte profiler her på siden, inden man slettede folks private annoncer, blot et forslag ? Smile
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2015 kl. 16:52
annoncer forsvinder da af sig selv efter en hvis periode, aner ikke hvor lang tid men det burde stå når du laver en annonce udløber om så og så lang tid ?

Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 787
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2015 kl. 16:59
Hej Ronny

Ikke helt korrekt, annoncen er aktiv, mig bekendt, i 3 uger, men vil jo normalt stadig figurere under "Dine indtastninger", "Brugt annoncer", dog ikke længere, tilsyneladende ?? Unhappy
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2015 kl. 17:46
Lars
Jeg har annoncer i 'mine indtastninger' der går 3 mdr. tilbage - alt ældre er slettet - hvilket vel er meget rimeligt.
mvh
Heinz
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 787
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2015 kl. 18:08
Citat: tackler

Lars
Jeg har annoncer i 'mine indtastninger' der går 3 mdr. tilbage - alt ældre er slettet - hvilket vel er meget rimeligt.
mvh
Heinz

Åbenbart et nyt tiltag, men om det er rimeligt, det ved jeg faktisk ikke ? Havde været rart med et "heads-up", så man havde haft mulighed for, at gemme div. data m.m. Havde flere annoncer, som havde fået et "hvil", nu ligger der et større arbejde i, at finde tingene frem på ny, og udarbejde ny annoncetekst m.v., fandens til arbejde ! Unhappy
Fair nok, alting fylder, men ærligt talt, prøv for sjov, at søge på et almindeligt navn som Ole under "Aktiv bruger", gennemsnittet på antal profiler pr. bruger, ligger vel omkring 3-4 stykker, muligvis overdrevet, men flere har både 4,5 og 6, er det rimeligt ?? Smile
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2015 kl. 20:02
Det er meget resonabelt....3 mdr....er rigeligt, men jeg syntes til gengæld at alle de der forfanf og øjne bør tages ud da det ren handel med nye varer.
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum