Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan ikke finde den her wobler

 Besvar Besvar
Forfatter
Martin hardorff Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hardorff Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2006
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 184
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardorff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kan ikke finde den her wobler
    Sendt: 27 Okt 2015 kl. 22:28
Hej alle sammen.  

Var ude i en put  and take.
En der fisket med en wobler ca 5 cm måske lidt mere den var blå med store striber og rød/orange  i bunden og en ligge ske på den også..mener jeg Vil høre  om der er nogen der ved hvor man kan købe sådan en henne.  Kunne være fedt hvis nogen ved hvor man kan købe sådan en.

Tak
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gedder123 Avatar

Tilmeldt:: 12 Feb 2015
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gedder123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2015 kl. 01:10
Hey venner, jeg har samme problem!

Jeg var ude og fiske i går med en regnorm-lignende ting - Er der nogen af jer som kan huske hvad det var for en??????
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2015 kl. 08:40

Lyder lidt som en halvgammel Rapala Husky Jerk
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2015 kl. 09:33
Næste gang,gå da hen og spørg hvad han/hun fisker med.
Til top
Martin hardorff Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hardorff Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2006
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 184
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardorff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2015 kl. 15:57
Kåre Hermansen  


ja det er den hvor kan man købe den henne??
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2015 kl. 16:30
https://www.google.dk/search?q=Rapala+Husky+Jerk&rlz=1C1AVNG_enDK663DK663&oq=Rapala+Husky+Jerk&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gedder123 Avatar

Tilmeldt:: 12 Feb 2015
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gedder123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2015 kl. 17:28
Citat: folp

Næste gang,gå da hen og spørg hvad han/hun fisker med.


Clap
Til top
Martin hardorff Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hardorff Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2006
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 184
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardorff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2015 kl. 21:44
Til top
Martin hardorff Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hardorff Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2006
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 184
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardorff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2015 kl. 21:44
^^^^^^^ det er den her nogen der ved hvor man kan købe den henne noget  steder..? Mvh Martin 
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2015 kl. 21:53
Prøv her
http://www.effektlageret.dk/category/wobler-149/
Michael Nielsen
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2015 kl. 07:54
Du kan jo se  disse billeder igennem og måske finde wobleren og en mulig forhandler, men jeg er sikker på pågældende wober var god den dag, men der er så ikke sikkert at den er god en anden dag!!! Derfor er der mange woblere og farver at vælge i mellem.
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2015 kl. 08:17
Som jeg har skrevet til dig i mit svar på din PB er wobleren udgået fra Rapala. Så den skal skaffes brugt.
Til top
Jonas Holck Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jonas Holck Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2005
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jonas Holck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2015 kl. 12:02
Jeg mener brugeren René Jørgensen har haft nogen til salg på et tidspunkt - prøv at søge på ham og tag kontakt.

Jonas
Til top
Martin hardorff Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hardorff Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2006
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 184
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardorff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2015 kl. 08:55
Ved ikke hvordan man kan skrive til hamRené Jørgensen??
Til top
Michael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dytti Avatar

Tilmeldt:: 20 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 119
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dytti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2015 kl. 10:39
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2015 kl. 12:16
Ellers skriv da en annonce her under køb/salg, at  du er interesseret i at købe et par stykker, jeg tror også jeg har et par af dem liggende,det er der sikkert mange andre der har.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2015 kl. 12:54
Jeg har lagt en fire stykker ind på køb og salg. 

De er solgt




Redigeret af Henning - 31 Okt 2015 kl. 16:18
Til top
Henrik L. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik L.

Tilmeldt:: 29 Mar 2003
Status: Offline
Beskeder: 637
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik L. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2015 kl. 15:07
Hej

Jeg mener, at denne farve var en specialmodel, man kunne købe sammen med Normarks katalog "Fishing Magazine" omkring 1997. Den var vist aldrig officielt på programmet.

Et år eller to forinden var der med kataloget en Rapala Minnow Spoon på 10 gram/6 cm i lignende farve (turkisblå/hvidlig/fluo. pink) dog uden striber, men med fisketryk, og den har jeg faktisk fanget en del fisk på (havørred/steelhead/laks).

Husky Jerk'en har jeg aldrig haft det store held med, men den har vist heller ikke fået en reel chance. Nu er der kommet en leddelt Husky Jerk, og den går til gengæld rigtig godt.

Mvh Henrik

Redigeret af Henrik L. - 31 Okt 2015 kl. 15:09
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2015 kl. 15:33
Citat: Henrik L.

Hej

Jeg mener, at denne farve var en specialmodel, man kunne købe sammen med Normarks katalog "Fishing Magazine" omkring 1997. Den var vist aldrig officielt på programmet.


Mvh Henrik

Mine woblere er købt som alm. hyldevare, i slutningen af forrige århundrede, bare til orientering.
Mvh
Henning
Til top
Martin hardorff Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hardorff Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2006
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 184
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardorff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2015 kl. 11:13
Har købt et par stykker . Det var dejligt  at der var en der havde nogen 👍😆
Til top
Henrik L. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik L.

Tilmeldt:: 29 Mar 2003
Status: Offline
Beskeder: 637
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik L. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2015 kl. 14:27
Citat: Henning


Citat: Henrik L.

Hej

Jeg mener, at denne farve var en specialmodel, man kunne købe sammen med Normarks katalog "Fishing Magazine" omkring 1997. Den var vist aldrig officielt på programmet.

Mvh Henrik

Mine woblere er købt som alm. hyldevare, i slutningen af forrige århundrede, bare til orientering.


Hej

Jeg tror, at der blev leveret rigeligt af denne model sammen med katalogerne, så resterende er selvfølgelig blevet solgt på almindelig vis i butikkerne. Sådan tror jeg i hvert fald det er foregået.

Jeg har aldrig set farven i nogen oversigt over "officielle" Rapala-farver. Hvis nogen stadig har en original æske til denne wobbler, kunne det være interessant, at høre, om den er påtrykt farvekode/-navn.

Mvh Henrik
Til top
john jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
johnasnæs

Tilmeldt:: 02 Nov 2010
Geografisk: vipperød
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johnasnæs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Dec 2015 kl. 22:42
HEJ MARTIN JEG TROR JEG HAR NOGLE AF DEM ,KOMMER DU TIL HOLBÆK SÅ KIK FORBI VH JOHN JENSEN TELF 20702905 OG JEG HAR LIDT AF HVER  VI SES
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres