Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En Drøm

 Besvar Besvar
Forfatter
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: En Drøm
    Sendt: 12 Okt 2015 kl. 19:37

Jeg drømte om for 25 år siden, da jeg flyttede til egnen, at få en bæk til at se ud som i stenalderen. Se hvor mange yngel den ville kunne produktsere naturligt. Det er faktisk nu lykkedes med 2 bække. Resen Bæk og Sejbæk. 3 dambrug nedlagt 1 dambrug, hvor der nu er fri passage og vandet bliver recirkuleret. Big smileBilledet her er fra Kongenshus Mindepark, hvor både Resen Bæk  og Sejbæk udspringer og har det meste af deres løb. Et forholdsvis naturligt insekt liv og ikke de store problemer med randzoner. Dejligt når det lykkes og kan kun håbe, det sker mange flere steder i landet. En stor tak til Viborg Kommune for et fantastisk stykke arbejde.Thumbs Up

mvh Lasse Hagebro

Forskningscenter Hagebro


Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
wasp447 Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Frank T

Tilmeldt:: 18 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frank T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2015 kl. 20:12
Thumbs Up God stil, en stor hånd til dem der tør at gå fores.
Til top
wasp447 Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Frank T

Tilmeldt:: 18 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frank T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2015 kl. 20:13
t
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2015 kl. 20:52
Jeg ville ønske at jeg boede over ther til din støtte
Du er en ildsjæl som jeg beundre meget
Per
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres