Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mangler put and take begivenheder til hjemmeside

 Besvar Besvar
Forfatter
Jesper Eybye Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jesper123124 Avatar

Tilmeldt:: 11 Sep 2015
Geografisk: Ikast
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper123124 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mangler put and take begivenheder til hjemmeside
    Sendt: 06 Okt 2015 kl. 10:06
Jeg har nu fået oprettet en kalender inde på http://www.putandtakeportalen.dk/kalender hvor jeg mangler nogle begivenheder fra forskellige put and taker.

Så hvis i kender nogle put and take arrangementer, vil i så ikke lige være søde at skrive til mig så jeg kan få dem samlet her, for at gøre det lettere for alle?

På forhånd tak

//Jesper Eybye
Putandtakeportalen
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2015 kl. 23:34
Til top
Jesper Eybye Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jesper123124 Avatar

Tilmeldt:: 11 Sep 2015
Geografisk: Ikast
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper123124 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Okt 2015 kl. 08:17
Jeg vil lige kigge lidt på det :) 
Til top
Michael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dytti Avatar

Tilmeldt:: 20 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 119
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dytti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Okt 2015 kl. 12:57
Jeg kan tale af egen erfaring, når jeg siger at det bliver en kamp op af bakke.
På min ege p&t hjemmeside har jeg en lignende begivenhedskalender.
Jeg skrev en mail til adskillige putejere i DK, om de ville være med på spøgen, og sende lidt info i ny og næ om begivenheder ved deres sø.
På den måde kunne jeg hjælpe med at gøre lidt reklame for dem (har haft 82000 hits på min hjemmeside, så der er en del der ville se reklamen).

Ud af et par hundrede henvendelser til putejerne, var der omkring 5-10 der svarede på min mail.
De sendte info om deres arrangementer een eneste gang :-(

Så du skal gennemtrawle deres hjemmesider selv for at få lidt info.


Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Okt 2015 kl. 13:39
Jeg tror helt ærlig at du ikke skal bruge energi på at lede efter arrangementer, dem kan man selv finde på de enkelte putvandes hjemmeside.  i stede skal du nok laven din side med dine egne oplevelser og erfaringer med/ved de forskellige put vande. Brug energien på at fange nogle fisk, fortæl hvordan du gjorde det teknik, grej m.v. gerne med fotos og små filklip. og noter alt, gerne lige fra vandtemperatur til barometerstand og måske om dette var stigende eller faldenden. dit agn osv osv.....

Vedr. foto bruge meget tid på at tage nogle gode fotos, i super kvalitet. Varier dem, der er intet så trist som at se det samme foto af en der holder en fisk i samme stille, taget på samme måde, kun fisken er en anden. 
jeg syntes ikke foto skal se så ens ud.... 

Besøg også nogle andre putvande og fortæl om dine oplevelser det. Ikke så meget at der var 2 toiletter, 1 rensebord og rindende vand til at rense fisk i, for den slags oplysninger kan man fiske på putvandets hjemmeside. 


Jeg ser du har taget foto at et fluestik? Hvis du binder fluer så læg dog endelig foto øg mønster på at de fluer du fanger putørreder på.  Er fluen svær at binde, så lav evt. en step bye step foto beskrivelse. Eller link til din youtube bindefilm!!!

Nu ved jeg ikke hvor mange fotos din side kan indeholde, men pt uploader de ret langsomt.   jeg savner virkelig en tekst under dine fine fotos, hvor og hvornår er de tage. 

God fornøjelse, bare forsæt arbejdet

/J




Redigeret af Jørgen S - 07 Okt 2015 kl. 13:47
Til top
Jesper Eybye Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jesper123124 Avatar

Tilmeldt:: 11 Sep 2015
Geografisk: Ikast
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper123124 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Okt 2015 kl. 14:56
Hej Jørgen

Mange tusinde tak for dit gode svar!
Jeg vil tage de ting du har skrevet til mig og målrette siden mere i den retning. Jeg ved godt at billederne ikke loader voldsomt hurtigt, men det skyldes en utrolig høj opløsning som giver en stor filstørrelse. Fremtidige billeder vil også blive smidt ned i opløsning for hurtigere loading.

Der vil hen af vejen komme en del flere billedere, massere af videoer og arbejder pt. på om ikke man skulle lave det fedeste fiske event, hvor alle kan deltage :) (En gang i næste år)

Jeg skal nok sørge for at gøre det varieret og spændende så folk ikke kommer til at synes hvad de ser er kedeligt. Jeg vil også lave hjemmesider for put and taker så folk nemmere kan se lidt om de forskellige put and taker på deres egen side :) 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum