Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Makreller ved Bovbjerg ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Klaus Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
knj311

Tilmeldt:: 01 Feb 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér knj311 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Makreller ved Bovbjerg ?
    Sendt: 23 Aug 2015 kl. 15:52
Hej derude,
Jeg pønser på en hyggetur efter makrel i morgen, men jeg har slet ikke fulgt med i hvor det sner for tiden...
Er der nogen der kan fortælle mig om jeg kan fange dem på spin fra høfderne ved Bovbjerg, eller om chancen er noget større fra molerne i Hvide Sande eller Thorsminde ?
Mvh Klaus 
Til top
Jens R Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jens R

Tilmeldt:: 08 Aug 2003
Geografisk: Østjylland - Silkeborg.
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens R Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Aug 2015 kl. 20:04
Der var makreller ved Thorsminde lørdag aften. Mon ikke de generelt er nær kysten, så længe der er fralandsvind.
Knæk & bræk
Jens R
Til top
claus andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
felix

Tilmeldt:: 15 Nov 2005
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér felix Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Aug 2015 kl. 14:04
Har fanget Makreller direkte fra stranden ved Trans for en uges tid siden...Lige syd for Bovbjerg.

Vandet ved Trans/Bovbjerg nu, er lidt grøn med svæv i vandetDead..
Tror det er Alger, da der har været Østenvind længe nu, og derfor burde vandet være spritklart nu men desværre..

Var derude både Fredag og Lørdag og så ikke nogen der fangede noget..

Mvh Claus
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum