Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alder på Monofil line

 Besvar Besvar
Forfatter
søren gustavsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
zundapp

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: mariager fjord
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zundapp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Alder på Monofil line
    Sendt: 01 Aug 2015 kl. 17:03
Jeg har en ubrugt rulle Berkley Trilene Sensation 0,26mm som har gemt sig i et mørkt skab i nogen år. Den føles glat og smidig..
Er det affald eller kan den bruges?


Redigeret af zundapp - 01 Aug 2015 kl. 17:04
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2015 kl. 17:47
riv i den!!!

Redigeret af kano3 - 01 Aug 2015 kl. 17:48
Til top
søren gustavsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
zundapp

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: mariager fjord
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zundapp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2015 kl. 18:01
Har jeg gjort, og jeg kan ikke rive den i stykker.
Til top
Jens Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jnielsen

Tilmeldt:: 27 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 183
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jnielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2015 kl. 20:51
Så brug den!
Jeg har endnu et par hjul med Abulon Extra fra midt 1970'erne, hvor linen stadig klarer presset. Nok et langt stykke hen ad vejen et spørgsmål om opbevaring. Mørkt og køligt forlænger helt sikkert levetiden.

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum