Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tur til Norsk elv næste uge

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tur til Norsk elv næste uge
    Sendt: 13 Jul 2015 kl. 15:31
Hej

Jeg har pludseligt fået en åben mulighed for at pakke bilen og køre, og tænker at det kunne være interessant at besøge en sydlig Norsk Elv, altså en man kan køre til på overskuelig tid, tænker lidt Bjerkreim eller Mandal..

Er der nogle der kommer deroppe fra med friske meldinger ?
Til top
Lundberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lundberg

Tilmeldt:: 26 Dec 2006
Geografisk: Korsør
Status: Offline
Beskeder: 172
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lundberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2015 kl. 18:05
Kære Henrik ..
Har lige fået melding og billeder af fisk fra en ven i Bjerkreim, der er altid fisk og husk ...når du får beretningen er det historie, - bare afsted og fisk, de er der og Du fanger helt sikkert fisk.
Knæk og bræk
Flemming, Korsør
Til top
Ole Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ole NP

Tilmeldt:: 23 Okt 2014
Geografisk: Stouby
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole NP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2015 kl. 19:01
Tja Lundberg, ved ikke rigtigt om Bjerkreim er god nu. Den har været rimeligt lav den sidste tid, har godt af en vandstigning og så på faldende vand, der er ingen tvivl de står i fjorden og venter nu. Hvis jeg var der nu ville jeg tage til jernbanebroen og prøve der, der bliver fanget en del fisk der på den her tid. Men må vente til uge 34 før jeg skal derop 
Til top
Allan K E Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tam Avatar

Tilmeldt:: 15 Sep 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tam Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2015 kl. 19:47
Hej Ole.
Har været nogle gange ved Bjergkrims elven, men den jernbanebro hvor ligger den ? Tongue
Skal selv der op i uge 33 Tongue
Vh. Allan

Til top
Ole Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ole NP

Tilmeldt:: 23 Okt 2014
Geografisk: Stouby
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole NP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2015 kl. 20:04
Hej Allan. Man finder dn inde i Egersund. Når man kører forbi Steines camping og kommer til næste rundkørsel drejer man til højre første gang, og ca 500 m længere henne skal man dreje til venstre ( der står et skilt mod den gamle jernbanebro) . Følger vejen ca 250 m og drejer så til højre og kører ind under vejen man lige kommer fra, der er en parkeringsplads og derfra er der ca 15 min gang. Er der ude hvert år når vi er der, er der ikke laks at fange er der næsten altid makrel. 
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jul 2015 kl. 00:03
Hej igen

overvejer stadig at tage til Mandal da det ser ud som om der er ok gang i fiskeriet, på Å-fisker har jeg studeret alle pladserne, men det er jo ikke som at være der selv. Er der nogle der er bekendt med Mandalselven som vil anbefale et stykke når man er på total bar bund og bare gerne vil fluefiske lidt laks
Til top
Jørn Mikkelsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
service Avatar

Tilmeldt:: 28 Jan 2014
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér service Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jul 2015 kl. 22:39
zone 3
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jul 2015 kl. 10:46
Tak
Til top
Thomas Pilegaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
thomaspilegaard Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomaspilegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jul 2015 kl. 13:57
Hej, hvornår rejser du?
Jeg har fisket i Mandalselva i mange år. Deler gerne et par tips og tricks
Venlig hilsen

Thomas Pilegaard
hello@thomaspilegaard.com
+47 46214361
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2015 kl. 14:58
Tak Thomas.. men turen blev droppet i sidste øjeblik :-(
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum