Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Retractor til vadejakken

 Besvar Besvar
Forfatter
Casper RH Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
CasperRH

Tilmeldt:: 14 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CasperRH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Retractor til vadejakken
    Sendt: 13 Jul 2015 kl. 11:20
Jeg havde en indbygget retractor på min gamle vadejakke som fungerede rigtig godt. Min nye jakke har ikke sådan en. Findes der nogen i god kvalitet som kan sættes på jakken? Har set masser men de virker simpelthen så ringe at jeg hellere vil undvære.
På forhånd tak.
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2015 kl. 12:33
Jeg har i et par år brugt 2 af disse:
 
 
Fungerer fremragende, men kræver at der stikkes et lille hul et eller andet sted. Jeg sætter mine i et stykke elastikbånd ved frontlommerne.
 
Mvh. Peter
Til top
Casper RH Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
CasperRH

Tilmeldt:: 14 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CasperRH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2015 kl. 13:04
Præcis sådan noget jeg ledte efter. Mange tak :)
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2015 kl. 14:57
Den her virker også.

http://www.stefs-lystfiskergrej.dk/Shop/info.htm?catid=223&articleid=Simms_Retractor
Til top
Jørn Frank Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lionfish Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2005
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lionfish Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2015 kl. 20:04
http://www.lionfish.dk/En%20verden%20af%20smaating/2824_Swivel_Retractor.jpg
 
Fish pond model som du søgte kr 160.-
 
samme side flere modeller
 
mvh Jørn
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres