Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Cork Seal

 Besvar Besvar
Forfatter
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Cork Seal
    Sendt: 15 Jun 2015 kl. 20:13
Heysan.

En der ved hvor man kan købe cork seal ala. U-40 Cork Seal til ens korkhåndtag? gerne i dk meeeen er åben for alternativer hvis det ikke kan købes i dk.

pfh. tak
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Ole Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
High Speed Avatar

Tilmeldt:: 15 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér High Speed Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2015 kl. 20:48
Kan absolut ikke anbefale U-40 Cork Seal. Købte det for år tilbage og anvendte det på en ny Sage fluestang med det resultat at håndtaget faktisk blev ødelagt; det fik en underlig glat "feeling" og blev meget mørkere end ventet.

Klog af skade, gør jeg i dag i stedet det, at jeg hyppigt vasker håndtaget med brun sæbe opløst i varmt vand og med en blød svamp. Derudover fylder jeg de små huller der med tiden opstår i korken (efterhånden som fabriks-fyldningerne forsvinder) med en "knivspids" Roddancer Pit Paste 2 (http://www.roddancer.com/pitpaste.html).

Resultatet er fremragende!
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2015 kl. 22:02
Jeg sliber mine håndtag hver 3. Måned med korn 1000... Ligsom ny 😊
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2015 kl. 22:35
Ole,

Du har sikkert smurt for meget Cork Seal på håndtaget og mere end en gang.

Det er dog korrekt at korken bliver en smule mørkere, som patina.


Knæk & Bræk
Finn Sommer
http://www.jensenrods.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres