Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udenlandske tyv og mad fiskere

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Bruno Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Boss

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Udenlandske tyv og mad fiskere
    Sendt: 11 Jun 2015 kl. 20:30
Ja lagde et indlæg ind for nogen tid siden om Udlændinge her i landet løser fisketegn"
Sikke en gang møg jeg fik smidt i hovedet -
Der er desværre nogle medlemmer her på siden  der ike vile høre om den slags og jeg blev beskyldt for racisme og næsten det der var værre.
Dette var " udokumenterede påstande"
Men kan vel sige at de pågældende ike er klar over hvad der foregår i deres eget land ofte lige for næsen af dem
Men vil man ikke tro det - så kunen man måske prøve at se lidt efter på andre lystfiskesider.. her bliver det samme fortalt. tyvfiskeri - med garn i søer og vandløb - af værste skuffe - intet bliver respekteret. . desværre er den slags mennesker.  fuldstædigt ligeglade med lov og ret- mindstemål  fredning osv..
Her er et indlæg - fra en anden side
lad os håbe dette kan få de blinde stakler..  som har fået deres ønske tænkning ødelagt om de " frie grænsers lyksaligheder" til at fatte at alt ikke er " åh så godt -
citat;.

Ja. Det er søen ved motorvejen. Og rygtet er sandt. Jeg har nemlig, med egne øjne, set disse mennesker, sætte garn forskellige steder i byens søer. Specielt i motorvejs søen, og et par gange i fuglsang sø. Jeg ringer tit, til Daniel Lindvig, på Herning kommune, og snakker om problemet. For der er virkelig ikke, nogen grænse for, hvad disse mennesker gør. Og der er ikke noget å løb, eller sø, som går fri.

Så noget skal det gøres. Jeg er også begyndt, at ringe til politiet, hvis jeg ser "ikke danske" folk ved søerne.
 
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 09:21
[/ISKOLDSARKASME]
Jamen det har du da ret i. Det er da på ingen måde racistisk.
[/ISKOLDSARKASME]
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mbm1000

Tilmeldt:: 22 Maj 2015
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mbm1000 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 11:02
Citat: gammelgnu

[/ISKOLDSARKASME]
Jamen det har du da ret i. Det er da på ingen måde racistisk.
[/ISKOLDSARKASME]

Kan man ikke beskrive et problem som er indenfor en speciel befolkningsgruppe uden det er racistisk. Dead

Hvad nu hvis jeg påstår at der er problemer med at danskere smider affald i naturen.
Er det så også racistisk?



Redigeret af mbm1000 - 12 Jun 2015 kl. 11:07
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 11:22
Citat: Boss


Jeg er også begyndt, at
ringe til politiet, hvis jeg ser "ikke danske" folk ved søerne.
 


Du ringer bare Boss, glæder mig til at snakke med ordensmagten!

Hilsen en trediegenerations indvandrer, gift med en første generations, og har deraf to anden generations vidunder børn.
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 11:43
Jeg har læst at en muslim var terrorist = ALLE muslimer er terrorister?
En rumæner blev taget for indburd = ALLE rumænere er kriminelle?
En polak opfisker en sø = ALLE polakker er dumme svin?

Mig bekendt var det f.eks. danske fiskere, som Greenpeace tog på fersk gerning mht at fiske i fredningsområde nord for Sjælland?
Mig bekendt er masser af danskere blevet taget for at fiske ulovligt, det være sig uden gyldigt fisketegn, fiskeri i en fredningszone osv.

Der er brodne kar overalt.
Men de mest brodne kar er efter min mening dem, der i den grad laver genereliseringer
Til top
Thejs Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Terkel Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2013
Geografisk: Roskilde
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Terkel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 11:48
Jeg har prøvet at få tømt "min" sø af polakker... Aldrig af andre...
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 11:58
Citat: mbm1000

Citat: gammelgnu

[/ISKOLDSARKASME]
Jamen det har du da ret i. Det er da på ingen måde racistisk.
[/ISKOLDSARKASME]

Kan man ikke beskrive et problem som er indenfor en speciel befolkningsgruppe uden det er racistisk. Dead

Hvad nu hvis jeg påstår at der er problemer med at danskere smider affald i naturen.
Er det så også racistisk?


Når man skriver at man ringer til politiet når man ser "ikke danske" ved søen...... Er det at beskrive et problem??
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 12:06
Hvis jeg nu skrev/sagde:
"Danske lystfiskere fisker ulovligt"......
Jeg vil tale sandt, da NOGLE gør, men tror mange danske lystfiskere, som IKKE fisker ulovligt, vil tage afstand fra at blive sat i samme bås.
Fordi NOGLE er hooligans betyder det ikke, at alle der går til fodbold er hooligans.
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 16:11
Here we go again...
Til top
Kim Nedergaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fracko Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2001
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fracko Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 17:31
det er rent faktisk et problem!

i vores lokale mose hvor fiskeri er tiladt foir alle er der stort set ikke andet tilbage end skaller.

før i tiden var der temmelig store sudere samt masser af geder.

og det er altså ikke hverken danskere, tyskere, hollændere eller englændere der køber harald nyborg garn, sætter dem ud og tager alt der kommer i nettet med hjem. Der er østeuropæere. jeg har set nogle polakker eller hvad de nu var, sætte net ud om aftenen et par gange dernede, og har 2 gange fjernet net, den ene gang med en del fisk i.

at trække rasicmekortet fordi der bliver gjort opmærksom på et problem er bare for let. hvad med at tage stilling og begrunde istedet for bare at smide en så fortæsket kommentar

der er bare en anden tilgang til fiskeri i de østeuropæiske lande, og ja man kan sige det til dem, men mit indtryk er at det ikke duer.

Til top
Kim Nedergaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fracko Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2001
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fracko Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 17:37
Og nej det er sikkert ikke alle østeuropæer der er sådan
Til top
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søren N

Tilmeldt:: 03 Jun 2015
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 17:55
Nej det er nok derfor der tages afstand fra generalliseringen. Når der skrives at man vil ringe til politiet hver gang man ser udlændinge ved fiskehandler læner man sig gevaldigt op af det racistiske.

Redigeret af Søren N - 12 Jun 2015 kl. 17:56
Til top
Kristian Wallenstrøm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian Wallenstrøm

Tilmeldt:: 30 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 58
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian Wallenstrøm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2015 kl. 18:32
Så lad os da også trække valgkortet.Wink Husk nu på hvordan landbruget ødelægger fiskeriet OVERALT i DK med sprøjtegift - Gylle - og overholder ikke randzoner. Og nu vil Venstre sammen med DF til at få indført ved lov, "At vandløb primært er til for at føre overskydende vand og gødning væk fra landbrugsjord og ud i havet". Hvem er de virkelige skurke her? 25 polakker eller rumvæsener Star eller hvor de nu kommer fra, eller dem der stemmer på de partier der går ind for den slags "gylle"? 
Følg nu lidt med i det der batter. 
Til top
Dan Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Dan Ras

Tilmeldt:: 30 Apr 2015
Geografisk: ja
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dan Ras Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2015 kl. 04:02
Vi har slet ikke set,toppen af isbjerget endnu.
Til top
Kim Nedergaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fracko Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2001
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fracko Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2015 kl. 06:56
Nu er det jo ikke hverken politiske partier, rumvæsner eller landbruget der sætter ulovlige garn i vores lokale moser og tager alt der minder om fisk med hjem
det er østeuropæere.

og det er nok næppe det eneste sted det er sket.



Til top
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søren N

Tilmeldt:: 03 Jun 2015
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2015 kl. 09:04
Og der er slet ingen danskere der tyvfisker i dit lokalområde? Jeg tænker specielt på ulovlige garn ved kysten og i/ved åløb. Slet ikke? Heller ingen der fisker uden fisketegn?

Redigeret af Søren N - 13 Jun 2015 kl. 09:20
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2015 kl. 09:45
Hmm er daglig forbi Fredericia Havn , med fiskestang,cyklende eller løbende, her kommer der dusinvis af Østeuropæere hver dag efter hornfisk ,makrel og småsej, torsk og sild, men også mange danskere ,tyskere og hollændere, vi har også fornylig fået en flygtninge strøm til byen,de er også begynde at finde derned, men uanset hvad de er, bliver alt over 15 Cm slået ihjel og hjembragt, jeg har aldrig set kontrollen hernede(har ringet flere gange i årenes løb)  .

Jeg ved ikke om nogen/alle har fisketegn, men 90% tager fisk under mindste mål, 

her ses bort fra Hornfisk/Makrelfiskere ,da disse fisk ikke har et mindstemål.


Til top
Bruno Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Boss

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2015 kl. 17:42
Citat: LasseK

Citat: Boss


Jeg er også begyndt, at
ringe til politiet, hvis jeg ser "ikke danske" folk ved søerne.
 
HEJ LASSE
Du er hjertelig velkommen jeg håber du befidner dig godt her, men hvis du vil se indlægget så er det et citat fra sidne fisketips.dk.  jeg har bragt - bare for at prøve at overbevise nogen om at der virkeligt her er et problem.
Hvis du og mange nadre ikker er klar over det så mente jeg øste europæere.  og de laver mere kriminalitet her i landet end f.eks danskere gør så kan man råbe og skrige racist alt det man vil ! Men det er fakta og der har været skrevet stolpe op pg stolpen ed om det ! Det er så let at få konstatere.  sprøg politiet  og læs kriminal statistikken ,
Hvad jeg ikker forstår er at der her i landet og her i forummet er folk som kalder sigl ystfiskere som vil benægte den slags og som ligefrem forvarer det   og skydner sig at kalde andre for rascister
hvis det nu var en dansker der fange fisk på den nævnte måde vile I så også protestere sådan ? næppe. nogle kan kun se det de vil se..
 


Du ringer bare Boss, glæder mig til at snakke med ordensmagten!

Hilsen en trediegenerations indvandrer, gift med en første generations, og har deraf to anden generations vidunder børn.
Til top
Bruno Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Boss

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2015 kl. 17:45
Det er batter ?
jeg kan sige dig at det fisketryk  hvis man kan kalde det det som  - østeruopæere og andet godtfolk .. udøver her i  landet er noget der kan mærkse på fiskebestandede !
det er ike bare " bagateller" problemt er at de får lov ti lat te sig som de vil uden konsekvens,  , de forstår kun den hårde måde alt det med en hygge snak med en " pædagog " kan du man glemme alt om .
Til top
Bruno Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Boss

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2015 kl. 17:46
Det er rystendde - hvad med at begydne at skrive om det ? i avisen eller kontakt .lokal radio / TV ?? det svineri skal stoppes !
Til top
Bruno Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Boss

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2015 kl. 17:49
Ok sikke et synspunkt.. du mener altså at hvis en person gør noget ulovligt så giver det automatisk en anden lov ti lat gøre det samme ?
så er den sag ude af verden ?
du må sgu da være helt blæst  - hvordan tror du vort retssamfund ville se ud hvis man gjorde som det passer en blot fordi " at det gør naboen også"
og du kalder dig lystfisker ? skam dig ! tag dog at vågne op !
Til top
Bruno Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Boss

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2015 kl. 17:52
Hver gang man ser nogen der fisker ulovligt skal det stoppes ! uanset hvem der gør det !
det har ikke noget med racisme at ggøre nar !
hvis man gæster et andet land så skal man føle landet love og skikke - elelr så kan man bare skrubbe af igen !
men nogen lukker øjenen for ALT hvad udlændinge gør her
" rascist" et populært og misburgt ord often
 
Til top
Bruno Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Boss

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2015 kl. 17:56
Citat: folp

Hmm er daglig forbi Fredericia Havn , med fiskestang,cyklende eller løbende, her kommer der dusinvis af Østeuropæere hver dag efter hornfisk ,makrel og småsej, torsk og sild, men også mange danskere ,tyskere og hollændere, vi har også fornylig fået en flygtninge strøm til byen,de er også begynde at finde derned, men uanset hvad de er, bliver alt over 15 Cm slået ihjel og hjembragt, jeg har aldrig set kontrollen hernede(har ringet flere gange i årenes løb)  .

 
Jeg ved ikke om nogen/alle har fisketegn, men 90% tager fisk under mindste mål, 

her ses bort fra Hornfisk/Makrelfiskere ,da disse fisk ikke har et mindstemål.
 
Hej Frank
Det er rystende  - det skal stoppes - hvad gør vi ? maåske prøve at kontakte den lokale presse ? eller politikere.  - fiskerikontrolen er en skygge af sig selv - og konfliktsky . jeg har set det før ved Oddesund. 
Det er det letteste at flade over en dansker - og give ham en bøde - men når det er udlændinge. . så skal man nok holde sig væk .. 
men tak for dit indlæg - der er nogen her på siden er trænger til at få sandheden at vide..


Til top
Kristian Wallenstrøm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian Wallenstrøm

Tilmeldt:: 30 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 58
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian Wallenstrøm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2015 kl. 18:35
Og husk nu lige hvem der sparede fiskerikontrollen væk.... Thumbs Up
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2015 kl. 19:16
Den største fare her i Verden, er nok de mennesker som mener "de andre" er en trussel.
Sådan helt generelt, og historisk set
Til top
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søren N

Tilmeldt:: 03 Jun 2015
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2015 kl. 19:37
Good post /\
                    II


Redigeret af Søren N - 13 Jun 2015 kl. 19:38
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jun 2015 kl. 12:35
Finner har let til kniven.
Italienerne har let til sang.
Grønlændere drikker.
Svenskerne er til forbud.
Danskerne brokker sig uden at gøre noget effektivt.

Det kan sgu ikke være nemt som flygtning at vælge land
Én fisk mere på land, er én fisk mindre i vand, men én fisk mindre på land, er ikke én fisk mere i vand....
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jun 2015 kl. 22:32
Citat: Boss



HEJ LASSE
Du er hjertelig velkommen jeg håber du befidner dig godt her


Så fik du lige sat streg under hvor nedladende Danskere er....
Nej jeg befinder mig efterhånden ikke godt her, Danskerne lader til i vid udstrækning at være nogle småracistiske røvhuller der udelukkende er ude på at tjene sig selv mest af alt. Jeg går stærkt udfra at du kan datere din danske slægt helt tilbage til harald blåtands morderiske overfalds og undertrykkende periode hvor alt der ikke ville være kristent skulle hugges ned for fode, ellers har du vel lidt svært ved at kalde dig dansk eller hvad?

Modsat dig, så har jeg ikke valgt hvilket land jeg er født i, det er objektivt set hamrende svært at gøre, men det lader til at den Danske svinehunds elite har fod på den slags...


, men hvis du vil se indlægget så er det et citat fra sidne fisketips.dk.  jeg har bragt - bare for at prøve at overbevise nogen om at der virkeligt her er et problem.
Hvis du og mange nadre ikker er klar over det så mente jeg øste europæere.  og de laver mere kriminalitet her i landet end f.eks danskere gør så kan man råbe og skrige racist alt det man vil ! Men det er fakta og der har været skrevet stolpe op pg stolpen ed om det ! Det er så let at få konstatere.  sprøg politiet  og læs kriminal statistikken ,


Jeg har rødder øst for danmark, så du må jo stadigvæk mene at jeg er en af dem der skal ringes til politiet om, uanset at jeg har fisketegn og i videre udstrækning end de fleste danskere jeg møder overholder landets love. Og nej, det er ikke fakta, og det er rigtig dårlig debatskik at postulere noget, og derefter fortælle at man selv skal finde informationerne!
Nu har jeg så gjort dig en tjeneste, og synes du selv skulle tjekke hvad Danmarks statestik egentlig har af tal:
Dømte personer i DK

Lader til at Dansken er et ekstremt kriminelt folkefærd i forhold til de der østeuropæere (de tæller jo under vestlige lande, bare til oplysning, hvis de kommer fra eks. Polen eller Rumænien etc.)


Hvad jeg ikker forstår er at der her i landet og her i forummet er folk som kalder sigl ystfiskere som vil benægte den slags og som ligefrem forvarer det   og skydner sig at kalde andre for rascister
hvis det nu var en dansker der fange fisk på den nævnte måde vile I så også protestere sådan ? næppe. nogle kan kun se det de vil se..
 



Du behøver at tage et skridt tilbage, tvivler på der er en eneste der synes at tyvfiskeri er ok, og eksemplerne på etniske Danskere der tyvfisker på samme måde er længere end listen på ikke etniske Danskere og gæstearbejdere der gør det. Hvad du tilsyneladende ikke formår er at opfatte den ekstremt nedlande holdning du lægger for dagen i dine skriblerier!
Er der et problem, helt sikkert, men man bør nok lige kigge bagom og se i et lidt større perspektiv, der er næppe specielt mange af de ikke etnisk Danske tyvfiskere der er kommet hertil for at tyvfiske, det er simpelthen for dumt, men de er i langt højere grad kommet for at arbejde, men de etniske danske røvhuller vil jo allerhelst underbetale dem, og lave social dumpning af værste skuffe, så det de tjener er godt nok mere end de kan skaffe i hjemlandene, men de kan ikke leve for det her til lands med skruppelløse Danske arbejdsgivere der lader dem bo til overpriser i et skur i baghaven, så de må supplere kosten med fangne fisk!

Egentligt en del bedre end de eksempler på Stupide Danskere der eks. slår gedder for panden og smider dem i krattet fordi de ikke vil have dem i "deres" laks og havørred vande...

Eneste du skribler jeg kan være enig i er din afslutning:

nogle kan kun se det de vil se..


Mvh
Lasse


Redigeret af LasseK - 14 Jun 2015 kl. 22:37
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gedder123 Avatar

Tilmeldt:: 12 Feb 2015
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gedder123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2015 kl. 01:59
Citat: LasseK

Citat: Boss



HEJ LASSE
Du er hjertelig velkommen jeg håber du befidner dig godt her


Så fik du lige sat streg under hvor nedladende Danskere er....
Nej jeg befinder mig efterhånden ikke godt her, Danskerne lader til i vid udstrækning at være nogle småracistiske røvhuller der udelukkende er ude på at tjene sig selv mest af alt. Jeg går stærkt udfra at du kan datere din danske slægt helt tilbage til harald blåtands morderiske overfalds og undertrykkende periode hvor alt der ikke ville være kristent skulle hugges ned for fode, ellers har du vel lidt svært ved at kalde dig dansk eller hvad?

Modsat dig, så har jeg ikke valgt hvilket land jeg er født i, det er objektivt set hamrende svært at gøre, men det lader til at den Danske svinehunds elite har fod på den slags...


, men hvis du vil se indlægget så er det et citat fra sidne fisketips.dk.  jeg har bragt - bare for at prøve at overbevise nogen om at der virkeligt her er et problem.
Hvis du og mange nadre ikker er klar over det så mente jeg øste europæere.  og de laver mere kriminalitet her i landet end f.eks danskere gør så kan man råbe og skrige racist alt det man vil ! Men det er fakta og der har været skrevet stolpe op pg stolpen ed om det ! Det er så let at få konstatere.  sprøg politiet  og læs kriminal statistikken ,


Jeg har rødder øst for danmark, så du må jo stadigvæk mene at jeg er en af dem der skal ringes til politiet om, uanset at jeg har fisketegn og i videre udstrækning end de fleste danskere jeg møder overholder landets love. Og nej, det er ikke fakta, og det er rigtig dårlig debatskik at postulere noget, og derefter fortælle at man selv skal finde informationerne!
Nu har jeg så gjort dig en tjeneste, og synes du selv skulle tjekke hvad Danmarks statestik egentlig har af tal:
Dømte personer i DK

Lader til at Dansken er et ekstremt kriminelt folkefærd i forhold til de der østeuropæere (de tæller jo under vestlige lande, bare til oplysning, hvis de kommer fra eks. Polen eller Rumænien etc.)


Hvad jeg ikker forstår er at der her i landet og her i forummet er folk som kalder sigl ystfiskere som vil benægte den slags og som ligefrem forvarer det   og skydner sig at kalde andre for rascister
hvis det nu var en dansker der fange fisk på den nævnte måde vile I så også protestere sådan ? næppe. nogle kan kun se det de vil se..
 



Du behøver at tage et skridt tilbage, tvivler på der er en eneste der synes at tyvfiskeri er ok, og eksemplerne på etniske Danskere der tyvfisker på samme måde er længere end listen på ikke etniske Danskere og gæstearbejdere der gør det. Hvad du tilsyneladende ikke formår er at opfatte den ekstremt nedlande holdning du lægger for dagen i dine skriblerier!
Er der et problem, helt sikkert, men man bør nok lige kigge bagom og se i et lidt større perspektiv, der er næppe specielt mange af de ikke etnisk Danske tyvfiskere der er kommet hertil for at tyvfiske, det er simpelthen for dumt, men de er i langt højere grad kommet for at arbejde, men de etniske danske røvhuller vil jo allerhelst underbetale dem, og lave social dumpning af værste skuffe, så det de tjener er godt nok mere end de kan skaffe i hjemlandene, men de kan ikke leve for det her til lands med skruppelløse Danske arbejdsgivere der lader dem bo til overpriser i et skur i baghaven, så de må supplere kosten med fangne fisk!

Egentligt en del bedre end de eksempler på Stupide Danskere der eks. slår gedder for panden og smider dem i krattet fordi de ikke vil have dem i "deres" laks og havørred vande...

Eneste du skribler jeg kan være enig i er din afslutning:

nogle kan kun se det de vil se..


Mvh
Lasse


+1  ClapClapClapClapClapClapClapClap
Til top
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søren N

Tilmeldt:: 03 Jun 2015
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2015 kl. 05:40
Jeg kan kun tilslutte mig Lasses betragtninger. Tak fordi du gad tage dig tiden til det lang velskrevne indlæg Lasse.
Til top
Bruno Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Boss

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2015 kl. 08:44
Citat: LasseK

Citat: Boss


Hej Lasse
Ok skal vi snakke historie ? Så var der svenskerne som myrdede og torturerede Skåninge i sydsverige i 16- 1700 tallet. Bla blev mændene sat på spid  - som blev indført under huden i ryggen her kunen de sidde til de døde det kunen tage op til en uges tid,  - den er der MANGE svenskere der ikke har hørt om
så tag og udtal dig når du ved hvad du taler om eller hold din kæft !
Hvis jeg kommer til et andet land - så går jeg ikke bare ned ti let vanløb og giver mig til at fiske uden først undersøge o mdet nu også er tilladt.. det gør du måske ikke ? men de fleste udlæninge fra øst europa de er skide ligeglade med den slags.  jeg sagde DE FLESTE ! ikke alle  men mindst 80% - ellers så prøv at undersøge det inden du bare slynger om dig med " racist" - det er den skinbarlige sandhed  prøv at læse på facebook elelr youtube - østeuropæere de skider på alt med fisketegn love og regler her de er er KUN for at få så meget med dem hejm som muigt lovlig eller ulovligt. for der SKER jo ingenting ! ingen  konsekvens ingen fiskeri kontrol .
jeg har ALDRIG sagt at danskere ikke gør det samme - men det giver ikke andre lov til det også !
kan du fatte det ?? elelr er du bare tungnem og ikke VIL se sandheden

HEJ LASSE
Du er hjertelig velkommen jeg håber du befidner dig godt her


Så fik du lige sat streg under hvor nedladende Danskere er....
Nej jeg befinder mig efterhånden ikke godt her, Danskerne lader til i vid udstrækning at være nogle småracistiske røvhuller der udelukkende er ude på at tjene sig selv mest af alt. Jeg går stærkt udfra at du kan datere din danske slægt helt tilbage til harald blåtands morderiske overfalds og undertrykkende periode hvor alt der ikke ville være kristent skulle hugges ned for fode, ellers har du vel lidt svært ved at kalde dig dansk eller hvad?

Modsat dig, så har jeg ikke valgt hvilket land jeg er født i, det er objektivt set hamrende svært at gøre, men det lader til at den Danske svinehunds elite har fod på den slags...


, men hvis du vil se indlægget så er det et citat fra sidne fisketips.dk.  jeg har bragt - bare for at prøve at overbevise nogen om at der virkeligt her er et problem.
Hvis du og mange nadre ikker er klar over det så mente jeg øste europæere.  og de laver mere kriminalitet her i landet end f.eks danskere gør så kan man råbe og skrige racist alt det man vil ! Men det er fakta og der har været skrevet stolpe op pg stolpen ed om det ! Det er så let at få konstatere.  sprøg politiet  og læs kriminal statistikken ,


Jeg har rødder øst for danmark, så du må jo stadigvæk mene at jeg er en af dem der skal ringes til politiet om, uanset at jeg har fisketegn og i videre udstrækning end de fleste danskere jeg møder overholder landets love. Og nej, det er ikke fakta, og det er rigtig dårlig debatskik at postulere noget, og derefter fortælle at man selv skal finde informationerne!
Nu har jeg så gjort dig en tjeneste, og synes du selv skulle tjekke hvad Danmarks statestik egentlig har af tal:
Dømte personer i DK

Lader til at Dansken er et ekstremt kriminelt folkefærd i forhold til de der østeuropæere (de tæller jo under vestlige lande, bare til oplysning, hvis de kommer fra eks. Polen eller Rumænien etc.)


Hvad jeg ikker forstår er at der her i landet og her i forummet er folk som kalder sigl ystfiskere som vil benægte den slags og som ligefrem forvarer det   og skydner sig at kalde andre for rascister
hvis det nu var en dansker der fange fisk på den nævnte måde vile I så også protestere sådan ? næppe. nogle kan kun se det de vil se..
 



Du behøver at tage et skridt tilbage, tvivler på der er en eneste der synes at tyvfiskeri er ok, og eksemplerne på etniske Danskere der tyvfisker på samme måde er længere end listen på ikke etniske Danskere og gæstearbejdere der gør det. Hvad du tilsyneladende ikke formår er at opfatte den ekstremt nedlande holdning du lægger for dagen i dine skriblerier!
Er der et problem, helt sikkert, men man bør nok lige kigge bagom og se i et lidt større perspektiv, der er næppe specielt mange af de ikke etnisk Danske tyvfiskere der er kommet hertil for at tyvfiske, det er simpelthen for dumt, men de er i langt højere grad kommet for at arbejde, men de etniske danske røvhuller vil jo allerhelst underbetale dem, og lave social dumpning af værste skuffe, så det de tjener er godt nok mere end de kan skaffe i hjemlandene, men de kan ikke leve for det her til lands med skruppelløse Danske arbejdsgivere der lader dem bo til overpriser i et skur i baghaven, så de må supplere kosten med fangne fisk!

Egentligt en del bedre end de eksempler på Stupide Danskere der eks. slår gedder for panden og smider dem i krattet fordi de ikke vil have dem i "deres" laks og havørred vande...

Eneste du skribler jeg kan være enig i er din afslutning:

nogle kan kun se det de vil se..


Mvh
Lasse
Til top
Bruno Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Boss

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2015 kl. 08:51
Citat: LasseK

Citat: Boss

Til din statistik over kriminelle danskere :Ja nu er der jo ligesom også flere danskere her end rumænere sigøjnere og andet  - som ikke bidrager til dette samfund overhovedet -
en anden grund er at de flest udlændinge slipper afsted med det fordi mange har en laden stå til holdning sådan som du selv har.  Politi er der ikke noget af - de er gået hjem kl. 16,00  - fiskeri kontrollen er konfliktsky eller der er skåret ned på dem
kan man ikke lide at være i dette land ja så er der da andre lande,,

HEJ LASSE
Du er hjertelig velkommen jeg håber du befidner dig godt her


Så fik du lige sat streg under hvor nedladende Danskere er....
Nej jeg befinder mig efterhånden ikke godt her, Danskerne lader til i vid udstrækning at være nogle småracistiske røvhuller der udelukkende er ude på at tjene sig selv mest af alt. Jeg går stærkt udfra at du kan datere din danske slægt helt tilbage til harald blåtands morderiske overfalds og undertrykkende periode hvor alt der ikke ville være kristent skulle hugges ned for fode, ellers har du vel lidt svært ved at kalde dig dansk eller hvad?

Modsat dig, så har jeg ikke valgt hvilket land jeg er født i, det er objektivt set hamrende svært at gøre, men det lader til at den Danske svinehunds elite har fod på den slags...


, men hvis du vil se indlægget så er det et citat fra sidne fisketips.dk.  jeg har bragt - bare for at prøve at overbevise nogen om at der virkeligt her er et problem.
Hvis du og mange nadre ikker er klar over det så mente jeg øste europæere.  og de laver mere kriminalitet her i landet end f.eks danskere gør så kan man råbe og skrige racist alt det man vil ! Men det er fakta og der har været skrevet stolpe op pg stolpen ed om det ! Det er så let at få konstatere.  sprøg politiet  og læs kriminal statistikken ,


Jeg har rødder øst for danmark, så du må jo stadigvæk mene at jeg er en af dem der skal ringes til politiet om, uanset at jeg har fisketegn og i videre udstrækning end de fleste danskere jeg møder overholder landets love. Og nej, det er ikke fakta, og det er rigtig dårlig debatskik at postulere noget, og derefter fortælle at man selv skal finde informationerne!
Nu har jeg så gjort dig en tjeneste, og synes du selv skulle tjekke hvad Danmarks statestik egentlig har af tal:
Dømte personer i DK

Lader til at Dansken er et ekstremt kriminelt folkefærd i forhold til de der østeuropæere (de tæller jo under vestlige lande, bare til oplysning, hvis de kommer fra eks. Polen eller Rumænien etc.)


Hvad jeg ikker forstår er at der her i landet og her i forummet er folk som kalder sigl ystfiskere som vil benægte den slags og som ligefrem forvarer det   og skydner sig at kalde andre for rascister
hvis det nu var en dansker der fange fisk på den nævnte måde vile I så også protestere sådan ? næppe. nogle kan kun se det de vil se..
 



Du behøver at tage et skridt tilbage, tvivler på der er en eneste der synes at tyvfiskeri er ok, og eksemplerne på etniske Danskere der tyvfisker på samme måde er længere end listen på ikke etniske Danskere og gæstearbejdere der gør det. Hvad du tilsyneladende ikke formår er at opfatte den ekstremt nedlande holdning du lægger for dagen i dine skriblerier!
Er der et problem, helt sikkert, men man bør nok lige kigge bagom og se i et lidt større perspektiv, der er næppe specielt mange af de ikke etnisk Danske tyvfiskere der er kommet hertil for at tyvfiske, det er simpelthen for dumt, men de er i langt højere grad kommet for at arbejde, men de etniske danske røvhuller vil jo allerhelst underbetale dem, og lave social dumpning af værste skuffe, så det de tjener er godt nok mere end de kan skaffe i hjemlandene, men de kan ikke leve for det her til lands med skruppelløse Danske arbejdsgivere der lader dem bo til overpriser i et skur i baghaven, så de må supplere kosten med fangne fisk!

Egentligt en del bedre end de eksempler på Stupide Danskere der eks. slår gedder for panden og smider dem i krattet fordi de ikke vil have dem i "deres" laks og havørred vande...

Eneste du skribler jeg kan være enig i er din afslutning:

nogle kan kun se det de vil se..


Mvh
Lasse
Til top
Bruno Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Boss

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2015 kl. 08:54
Citat: Søren N

Og der er slet ingen danskere der tyvfisker i dit lokalområde? Jeg tænker specielt på ulovlige garn ved kysten og i/ved åløb. Slet ikke? Heller ingen der fisker uden fisketegn?
Så skal det stoppes som alle mulige andre
men det at nogen gør det  retfærdiggør jo ikke at andre kan gøre det samme
gør det ?
Til top
Bruno Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Boss

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2015 kl. 08:55
Citat: Gedder123

Citat: LasseK

Citat: Boss



Kan du ikke lide  at være her så  står det dig frit for at fidne et andet sted at bo
farvel og tak !
HEJ LASSE
Du er hjertelig velkommen jeg håber du befidner dig godt her


Så fik du lige sat streg under hvor nedladende Danskere er....
Nej jeg befinder mig efterhånden ikke godt her, Danskerne lader til i vid udstrækning at være nogle småracistiske røvhuller der udelukkende er ude på at tjene sig selv mest af alt. Jeg går stærkt udfra at du kan datere din danske slægt helt tilbage til harald blåtands morderiske overfalds og undertrykkende periode hvor alt der ikke ville være kristent skulle hugges ned for fode, ellers har du vel lidt svært ved at kalde dig dansk eller hvad?

Modsat dig, så har jeg ikke valgt hvilket land jeg er født i, det er objektivt set hamrende svært at gøre, men det lader til at den Danske svinehunds elite har fod på den slags...


, men hvis du vil se indlægget så er det et citat fra sidne fisketips.dk.  jeg har bragt - bare for at prøve at overbevise nogen om at der virkeligt her er et problem.
Hvis du og mange nadre ikker er klar over det så mente jeg øste europæere.  og de laver mere kriminalitet her i landet end f.eks danskere gør så kan man råbe og skrige racist alt det man vil ! Men det er fakta og der har været skrevet stolpe op pg stolpen ed om det ! Det er så let at få konstatere.  sprøg politiet  og læs kriminal statistikken ,


Jeg har rødder øst for danmark, så du må jo stadigvæk mene at jeg er en af dem der skal ringes til politiet om, uanset at jeg har fisketegn og i videre udstrækning end de fleste danskere jeg møder overholder landets love. Og nej, det er ikke fakta, og det er rigtig dårlig debatskik at postulere noget, og derefter fortælle at man selv skal finde informationerne!
Nu har jeg så gjort dig en tjeneste, og synes du selv skulle tjekke hvad Danmarks statestik egentlig har af tal:
Dømte personer i DK

Lader til at Dansken er et ekstremt kriminelt folkefærd i forhold til de der østeuropæere (de tæller jo under vestlige lande, bare til oplysning, hvis de kommer fra eks. Polen eller Rumænien etc.)


Hvad jeg ikker forstår er at der her i landet og her i forummet er folk som kalder sigl ystfiskere som vil benægte den slags og som ligefrem forvarer det   og skydner sig at kalde andre for rascister
hvis det nu var en dansker der fange fisk på den nævnte måde vile I så også protestere sådan ? næppe. nogle kan kun se det de vil se..
 



Du behøver at tage et skridt tilbage, tvivler på der er en eneste der synes at tyvfiskeri er ok, og eksemplerne på etniske Danskere der tyvfisker på samme måde er længere end listen på ikke etniske Danskere og gæstearbejdere der gør det. Hvad du tilsyneladende ikke formår er at opfatte den ekstremt nedlande holdning du lægger for dagen i dine skriblerier!
Er der et problem, helt sikkert, men man bør nok lige kigge bagom og se i et lidt større perspektiv, der er næppe specielt mange af de ikke etnisk Danske tyvfiskere der er kommet hertil for at tyvfiske, det er simpelthen for dumt, men de er i langt højere grad kommet for at arbejde, men de etniske danske røvhuller vil jo allerhelst underbetale dem, og lave social dumpning af værste skuffe, så det de tjener er godt nok mere end de kan skaffe i hjemlandene, men de kan ikke leve for det her til lands med skruppelløse Danske arbejdsgivere der lader dem bo til overpriser i et skur i baghaven, så de må supplere kosten med fangne fisk!

Egentligt en del bedre end de eksempler på Stupide Danskere der eks. slår gedder for panden og smider dem i krattet fordi de ikke vil have dem i "deres" laks og havørred vande...

Eneste du skribler jeg kan være enig i er din afslutning:

nogle kan kun se det de vil se..


Mvh
Lasse


+1  ClapClapClapClapClapClapClapClap
Til top
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søren N

Tilmeldt:: 03 Jun 2015
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2015 kl. 08:57
Bruno
Har du noget dokumentation på dine påstande?
I virkeligheden er sagen ikke større end at du fotodokumenterer de ulovligheder der foregår og afleverer det til politiet og/eller fiskerikontrollen. lad være med at offentliggøre dine optagelser på nettet, det er nemlig også ulovligt men giv dem videre til de instanser, myndigheder eller lokale foreninger der kan gøre noget ved det eller sørge for at noget gøres.

Problemet er sådan set ikke at folk her ikke tror på at det du skriver kan forekomme eller forekommer. Problemet er at du ignorerer at der kan være etniske danskere der foretager sig det samme og at du antager (eller videregiver antagelsen om) at alle udlændinge der færdes ved et fiskevand er der i ulovligt øjemed. 
Til top
Thejs Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Terkel Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2013
Geografisk: Roskilde
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Terkel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2015 kl. 09:58
Hold nu op!!
Tror vi alle kan være enige om det ikke er fastboende der laver alle de tricks, men erfaring med østeuropæere er det er gæster/arbejdere som er her en kort tid, men min erfaring siger mig også at ingen andre kunne finde på at tømme søen med langliner, ruser, og net!!!
Lad være med at sige det ikke er østeuropæere, for det er det!!!!
Til top
Thejs Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Terkel Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2013
Geografisk: Roskilde
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Terkel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2015 kl. 10:01
Iøvrigt fandt vi ud af intet hjalp, hverken politi eller andre..
Så endte med vi knækkede alle deres stænger og SMED dem ud af skoven...
Men ak, nye dukkede hurtigt op....så nu er drømme søen død, helt død!!!

Redigeret af Terkel - 15 Jun 2015 kl. 10:02
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2015 kl. 13:10
Jeg er selv gift med en anden generations, og min Svigermor er Finne... Min Svoger har en Far fra Yemen, min datter har et navn som nok har aner i østeuropa.... Sikke noget !!
Gad vide om jeg så overhovedet har stemmeret til valget ??? , eller kan jeg eventuelt pålægges restriktioner i generelt adfærd, når jeg har relationer til en person med et ophav fra mellemøsten ???
Jeres småracistiske og og selvtægtagtige indlæg, er en hån mod det danske samfund, og den samfundsdynamik i skal forestille at være fortalere for.
I behovet for at beskytte "jeres", bliver i eksponenter for nogle af de allerfarligste tendenser, nemlig opdelingen i os/dem, og et bare generelt ulækkert menneskesyn.
Dét er min holdning.


Redigeret af simon agerholm2 - 15 Jun 2015 kl. 13:40
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
peter1215

Tilmeldt:: 05 Dec 2012
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peter1215 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2015 kl. 23:11
Igen en dum kommetar fra Kongen, Simon Agerholm
Til top
thorvald svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MR BIG Avatar

Tilmeldt:: 01 Jan 2004
Geografisk: Øst Vendsyssel.
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MR BIG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2015 kl. 00:29
Citat: simon agerholm2


Jeg er selv gift med en anden generations, og min Svigermor er Finne... Min Svoger har en Far fra Yemen, min datter har et navn som nok har aner i østeuropa.... Sikke noget !!
Gad vide om jeg så overhovedet har stemmeret til valget ??? , eller kan jeg eventuelt pålægges restriktioner i generelt adfærd, når jeg har relationer til en person med et ophav fra mellemøsten ???
Jeres småracistiske og og selvtægtagtige indlæg, er en hån mod det danske samfund, og den samfundsdynamik i skal forestille at være fortalere for.
I behovet for at beskytte "jeres", bliver i eksponenter for nogle af de allerfarligste tendenser, nemlig opdelingen i os/dem, og et bare generelt ulækkert menneskesyn.
Dét er min holdning.

Til top
Thejs Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Terkel Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2013
Geografisk: Roskilde
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Terkel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2015 kl. 09:17
Simon du tænker med din nedre kønsdel...
Den sø jeg har erfaring med bliver kun plastret til med langliner(lavet af elastikken fra tennis trænere) af polakker.... !!!!!

Redigeret af Terkel - 16 Jun 2015 kl. 09:20
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2015 kl. 10:29
Næh Tejs, jeg færdes blandt lystfiskere, cirka 12-16 timer i døgnet - og har om nogen, et sted hvor "de farlige mennesker fra udlandet" ville kunne tyvfiske enorme mængder.
Min FAKTUELLE erfaring er, at 95% af dem jeg oplever IKKE have orden i sagerne, er pæredanske, og  ofte kommer i biler til 300-400 tusind.
Men det er selvfølgelig kun med baggrund i cirka 60 000 gæster indtil videre.

Der er naturligvis brodne kar blandt "de fremmede", og sikkert i nogenlunde samme grad som blandt danskere, med sammenlignelige sociale og økonomiske baggrunde.
Dét skal bare ikke generaliseres, på denne dybt usmagelige og ulækre måde.

Til top
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søren N

Tilmeldt:: 03 Jun 2015
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2015 kl. 10:56
Fejl i indlæg. slettet

Redigeret af Søren N - 16 Jun 2015 kl. 10:58
Til top
Thejs Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Terkel Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2013
Geografisk: Roskilde
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Terkel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2015 kl. 11:11
Du er dybt naiv!!
Prøv at tage kontakt til godset i Tølløse, så tror jeg du vil få et indblik i problemet med østeuropæere..
skrald, garn og langliner...det er hvad der følger med dem...
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2015 kl. 12:06
Thejs :
Desværre udbygger du blot den usmagelige generalisering - så jeg melder mig lige ud af tråden.
Nogle mennesker magter bare ikke at se lidt mere bredspektret på tingene.
Til top
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søren N

Tilmeldt:: 03 Jun 2015
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2015 kl. 13:03
I stedet for at fortsætte en nyttesløs diskussion her kunne man evt fremover bruge følgende link.
Til top
Peter P. Dahl Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
P Dahl

Tilmeldt:: 07 Jul 2010
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P Dahl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2015 kl. 13:26
Om tyvfiskerne kommer fra øst, vest, nord eller syd er jeg fuldstændig ligeglad med - en sådan diskussion kører jo tydeligvis af sporet.
 
Jeg fisker på forskellige sjællandske søer og oplever en stor stigning af 'lyst'fiskere der nakker alt hvad de fanger, uanset art/str. Derudover har der været diverse rapporter omkring lyssky aktiviteter med garnfiskeri i bla Søndersø.
 
Det ville da være fedt hvis en anmeldelse kunne løse problemet, men jeg tvivler på at myndighederne har ressourcer til at imødegå en sådan anmeldelse og prioriterer sandsynligvis heller ikke en anmeldelse der går på fiskeri efter diverse ikke salmonide arter.
 
Jeg synes til gengæld at det er utroligt sørgeligt at tyvfiskeri ikke opfattes som et problem/tages alvorligt bland andre lystfiskere med mindre det foregår med garn i og omkring åmundinger og går ud over havørrederne.
 
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2015 kl. 13:33
Tjah, hvis alle dem, der snakker om dette problem - og alle os andre - rent faktisk anmeldte det hver gang i stedet for at brokke sig herinde, ville kontrollen få noget empiri at lave deres prioritering ud fra. Jeg synes, det er det bedste og mest konstruktive indlæg indtil videre. Og smid så folks etnicitet over bord - det er så uendeligt fokusforvrængende.
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2015 kl. 00:20
Hvad siger politiet egentlig til og hvad gør det egentlig ved de mange anmeldelser der er foretaget med al den ulovlig fiskeri, begået af...... 

/J
Til top
Thomas hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rocco

Tilmeldt:: 24 Sep 2013
Geografisk: syd
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rocco Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2015 kl. 00:49
Lasse først af alt undre jeg mig over du forlængst ikke har opsøgt dine rødder hvis vi er sådan nogen svinehunde her i Dk.

Men når det så er sagt forsøger du at nedtone problemet ved at sige at danskere er overrepræsenteret som tyvfiskere groft sagt. Men hvad du ikke oplyser er jo at vi er i Dk så ja selvfølgelig er der flere end der er polakker og krejlere.

Men lad os lige stille det lidt firkantet op.

Bare for det er lidt nemmere at få et overblik siger vi bare Danmark består af 100 danskere og 4 af de hersens krejlere.. Hvis så 30 danskere fisker ulovligt er det knapt en 3 del af dem hvilket lyder vildt men når så man ser på at lad os sige 2 ud af de 4 krejlere fisker ulovligt er det jo 50 % af dem eller halvdelen ..

Så er de jo stadig overrepræsenteret i % da 50% af dem fisker ulovligt hvorimod der hos danskerne er 30%

Så selvfølgelig vil der altid være flere danskere der gør det men ser man på hvor mange her er af hver er helheden jo en anden.

Men udover det taler folks erfaringer jo for sig selv hvis du læser rundt omkring på bla Facebook. Så er det jo lidt underordnet hvad du tror og mener for erfaringen taler for sig selv.

Så man kan jo blive ved at benægte problemet til man skammer sig men det ændre ikke på det er der.....

Redigeret af Rocco - 17 Jun 2015 kl. 00:51
Til top
 Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down