Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluefiskeri nybegynder :)

 Besvar Besvar
Forfatter
Battal avci Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Pino87 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2015
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pino87 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluefiskeri nybegynder :)
    Sendt: 27 Maj 2015 kl. 13:56
Nu er jeg startet med fluefiskeri og har skaffet mig en scierra hmx #7 og zpey flydeline + a gacka Jensen hjul er tilfreds med det hele, men jeg aner intet om fluer og har heller ingenting ;s, mit spørgsmål er at jeg gerne ville have nogle put og kyst fluer men ved ikke hvad som er godt og dårligt , kan i anbefale nogle?
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2015 kl. 15:13
Her finder du kvalitets fluer til kysten:
http://www.bluedotmediashop.dk/group.asp?group=355
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
kent i Dali Ullerup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
idali Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér idali Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2015 kl. 23:04
hej Battal
det er et stort emne du sætter op der, som du kan se hvis du kigger fluer onlin.
der er rigtig mange forskellige mønstre både på kyst og put fluer. nogle fluer er udviklet til specielle forhold eller forskellige årstider, så at sige hvad der er bedst er der mange meninger om.
personligt bruger jeg mest til putten herningfluer i forskellige varianter eller montana fluer.
Skulle jeg anbefale 2 fluer til kysten, som jeg syntes er meget allround, må det nok blive polar Magnus og pattegrisen.

mvh
kent
Til top
Jesper Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jesperA2

Tilmeldt:: 23 Mar 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesperA2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2015 kl. 11:23
Hej Pino
Jeg gentager lige mig selv fra de andre tråde..
Ind til Claus i Stefs Fiskegrej og spørg efter nogle fluer..
Han fisker selv både på kysten og i put'en.

Hilsen Jesper
Til top
Raymond Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Raymond Holm Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Raymond Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2015 kl. 15:43
[QUOTE=Pino87] men jeg aner intet om fluer og har heller ingenting QUOTE]

Nu har du på et andet forum skrevet at du havde fluer , og takket andre brugere for de fluer de havde været så venlige at sende til dig.


Så prøv lige at holde styr på dine historier
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2015 kl. 16:40
Ja, det er vidst bare det man kalder en vaskeægte hustler/nasserøv Evil Smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum