Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

For gammel Powerbait?

 Besvar Besvar
Forfatter
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: For gammel Powerbait?
    Sendt: 14 Maj 2015 kl. 08:34
 Kan der egentligt gøres noget med Powerbait der er blevet gummiagtigt i glasset? skal ud med børnebørn i weekenden ,og ser at flere glas er gummiagtige.
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2015 kl. 08:42
Hej Frank,
I har ikke fået skruet låget rigtig på, og det er tørret ud.
Det kan nogle gange reddes ved at man giver det et par dråber vand, og lader det stå lunt et døgns tid.
Jeg vil dog anbefale dig, at få købt et par glas, så du er sikker på at kunne "præstere" en rimelig fisketur for ungerne.

Knæk&Bræk
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2015 kl. 08:59
Joe jeg har et par glas hvor forsejlingen ikke er brudt,men mange hvor det er ,de er jo skruet på som de kan være ,nok mere at de har stået siden sidste efterår.

Men måske kan jeg tage det hele ud af glassene og skære det i firkanter, ørrederne er vel ligeglade.
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
æ fisker Avatar

Tilmeldt:: 08 Sep 2013
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér æ fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2015 kl. 17:21
ja ørredene er ligeglade, men det kan ikke flyde når det er for gammel, og så fisker det ikke, og det er vel det der er meningen med Power Bait, så smid det ud så det ikke ødelægger en god fiskedag med børnene.

hilsen Peder.

ps. ellers brug en rigtig fed regnorm, det er nr 1.

Redigeret af æ fisker - 14 Maj 2015 kl. 17:22
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2015 kl. 11:30
Haha, ja det måtte jeg opgive,men  Simons råd virkede faktisk på et par af glassene,lidt vand og en til 2 dage på radiatoren reddede nogle af glassene.

Og den med ormen er jo klassisk,tak.

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum