Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tåsinge - Thurø HØ pladser ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Bruno Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Boss

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tåsinge - Thurø HØ pladser ?
    Sendt: 27 Apr 2015 kl. 10:10
Hej
vi skal i sommerhuse i maj til Tåsinge . Er der noglle godt spots der ? eller i nærheden
Jeg ved Thurø Rev er god til tider men der er vist lukket adgang pga - fredet fugle koloni ?
Hornfisk lokliteter der ?
venlg hilsen
Boss
 
 
Til top
Rasmus Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rasmus R Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2006
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus R Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Apr 2015 kl. 22:50
Thure rev må fiskes hele året bare ikke inde i bugten. Det kan være en super plads der skal prøves, eller skal du prøve skansen på tåsinge det er også en dejlige plads ved vinder. 
Det er også skrårup øre på Fyns siden dybt vand under land det kommer mange hornfisk og fiskere.



Redigeret af Rasmus R - 27 Apr 2015 kl. 22:52
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 08:24
Nu er det godt nok nogle år siden jeg har været på Thurø sidst, men hvis man er til det afslappede fiskeri hvor man ikke trasker for meget rundt er den bådebro hvor turbåden ligger til, et godt bud. Den ligger på noget der hedder skippervej på syd-vest siden af øen. 
Der har jeg fanget både havørred, hornfisk og torsk....
Og så står man jo dejligt roligt på sådan en bro...
Til top
Jørgen Riddersholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
riddersholm

Tilmeldt:: 14 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér riddersholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 17:10
Hej Bruno, det bedste du kan gøre for dig selv er at få dit lokale bibliotek til at skaffe "Havørred Guide - Fyn, Langeland & Ærø.  Den beskriver 117 fine fiskepladser, og du har kun ca. 10 minutters kørsel fra Tåsinge til Langeland.

mvh jr (som bor i Troense og er medlem af Sportsfiskeren Langeland).
Til top
Jørgen Riddersholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
riddersholm

Tilmeldt:: 14 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér riddersholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 17:16
Citat: riddersholm

Hej Bruno, det bedste du kan gøre for dig selv er at få dit lokale bibliotek til at skaffe "Havørred Guide - Fyn, Langeland & Ærø.  Den beskriver 117 fine fiskepladser, og du har kun ca. 10 minutters kørsel fra Tåsinge til Langeland.

mvh jr (som bor i Troense og er medlem af Sportsfiskeren Langeland).



.... og kan tilføje, at der pt. er 2 stk. af nævnte bog hjemme på Herning Bibliotek.

mvh jr
Til top
Bruno Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Boss

Tilmeldt:: 18 Jan 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 267
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Boss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 21:35
Hej Jørgen  og I andre - mange tak for svarene - ja jeg kender godt bogne har en ældre udgave af den - den er udmærket og jeg har fisket efter dens vejledninger for en del år siden dog udne held -
Ja jeg har hørt meget om Langeland - men måske man skal prøve der også 
Ja jeg har været omkring på Tåsinge af flere omgange - dog sidste gang for mange år siden,  kan godt huske smukke Troense
vi skal bo ved Stenodden - det kan være vi mødes  ?
tak igen
venlig hilsen
Bruno
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum