Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

horn.!

 Besvar Besvar
Forfatter
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: horn.!
    Sendt: 17 Apr 2015 kl. 16:30
skal vi ikke snart have  balladen  omkring  hornfiskene!!!   det plejer at være så morsomt!..   ;)
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2015 kl. 16:31
Clap Der fik du ødelagt min dag. Skam dig

/J 
Til top
Søren Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
racedue Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2005
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 181
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér racedue Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2015 kl. 18:56
Er der ikke snart kommet hornfisk,så man kan blive fri for at fange alle de små udsætning fisk.
Til top
Jesper Georgi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Georgi

Tilmeldt:: 02 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 266
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Georgi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2015 kl. 19:47
Er de overhovedet kommet endnu?
Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2015 kl. 20:12

Har hørt rygter om at de første allerede skulle være landet oppe ved Kronborg. Men det er kun rygter! Tror ikke helt på det, men vi er på den tid hvor de kan være her når som helst!!!

Christian M. larsen
Til top
Jørgen Riddersholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
riddersholm

Tilmeldt:: 14 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér riddersholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2015 kl. 20:56
Hvert år kommer de til Sydfyn 16. april +/- en dag.  Den første jeg har hørt om i år er taget ved Tåsinge i dag.

mvh jr
Til top
Ejner Nygård Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ejner Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2003
Geografisk: Århus Syd
Status: Offline
Beskeder: 205
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ejner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2015 kl. 13:14
Der er store hornfisk i Horsens fjord.

Knæk og bræk
Ejner
Til top
anonym Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
anonym

Tilmeldt:: 24 Jan 2010
Geografisk: odense
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anonym Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2015 kl. 22:39
jeg har fanget i storebælt.
Dead
jan
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2015 kl. 22:46
Der er Fanget hornfisk i nordlige Øresund http://www.vasthamnsfisket.se/36709652
Til top
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2015 kl. 20:46
Nogle der ved om de kan fanges i Randers fjord? Så idag en Stor menneske mængde stå side om side nede ved kajen. Mon det var hornfisk? Eller måske bare sild?
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2015 kl. 21:26
det var  sild!   hornfisken kommer først d.28 april om natten til fjorden...   har jeg hørt!!!!
Til top
Nicolai Boss Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai

Tilmeldt:: 14 Dec 2003
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2015 kl. 15:52
Jeg var meget tæt på Sj. Odde i lørdags, og slap heldigvis helt for kontakt med næbdyrene
Til top
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Apr 2015 kl. 19:02
Citat: kano3

det var  sild!   hornfisken kommer først d.28 april om natten til fjorden...   har jeg hørt!!!!

Så må jeg vente til D. 28 LOL Ved du ca. Hvilke klok de ankommer på? Bare så jeg ikke venter forgæves ;)
Til top
Bruno Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fjord Fiskeren Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2011
Geografisk: Mariager Fjord
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fjord Fiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2015 kl. 08:55
Hejsa

Der er nogle tykke basser i Mariager fjord

Mvh Bruno
Til top
Carsten Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carstenht

Tilmeldt:: 05 Jul 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 116
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carstenht Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2015 kl. 17:11
Henrik Leth har taget horn i randers fjord
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2015 kl. 17:21
Pga det stadig stigende fremmedhad i Danmark på tilvandrere, har hornfiskene i år valgt at "trække stikket"...

De kommer ikke.

Til top
Jens Bursell Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
karussendorf

Tilmeldt:: 18 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karussendorf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2015 kl. 17:41
Masser af horn i Roskilde fjord
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Apr 2015 kl. 18:13
Desværre jo, de kommer i stadig større antal, næsten i stimer - nyder det gode vejr og boltre sig så ellers i alt den gratis mad og yngler overalt.
Eneste gode man kan sige er, at tager sku´hjem igen når festen er forbi og bladene ellers begynder at falde af træerne. Big smile

Som lille lærte jeg at jeg ikke måtte leget med maden, men her gør jeg altså en undtagelse.  Prøv en kl 2-3 stang fra kysten - selv en strikkepind er sku´ sjov at fange.
Steget horn med nye kartofler og persillesovs er stadigvæk noget vi nyder hjemme hos os. Prøv en nyfanget nyrøget horn, direkte på kysten - selv ungerne er vilde med dette

Knæk og bræk, hø er ikke alt

SmileN


Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Apr 2015 kl. 21:55
Den 19/4 blev der fanget 3 horn fra Kastrup 2 båden udfra Dragør/Øresund :)

Så hornene er allerede igennem Øresund - hvorefter vi må vente på hovedtrækket :)

Hmm.. kan ikke få hyperlink til at funke Confused

Der var den vist :)

http://kortlink.dk/kastrup2/e8az


Redigeret af kikophil - 23 Apr 2015 kl. 22:06
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum