Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hjælp til havørrede fiskeri århus?

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Nybegynderen2015

Tilmeldt:: 27 Mar 2015
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nybegynderen2015 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hjælp til havørrede fiskeri århus?
    Sendt: 12 Apr 2015 kl. 10:06
Hej allesammen

Jeg skal ud på min første tur efter havørreder, men er rimelig på bar bund mht. hvor jeg skal fiske henne. Jeg bor i Århus og har hørt at Mosegaard skulle være et godt sted, men problemet er, at der kun kører busser derud i weekenden (har ikke bil), ved dog at der køre busser i hverdagene til Mosegaard Museum og tænker man kan gå resten af vejen til stranden. Kender i nogle gode spots?

Jeg fisker med flue og det er min første tur, har i nogle gode råd?

Hilsen
Nybegynderen
Til top
THOMAS KNUDSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
omalley Avatar

Tilmeldt:: 01 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér omalley Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2015 kl. 13:50
Prøv Vejlbyhage og kysten ved skæring og studstrup 
//thomas
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Nybegynderen2015

Tilmeldt:: 27 Mar 2015
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nybegynderen2015 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2015 kl. 14:06
Hej Thomas.

Tak for svar. Vejlby Hage er det derude tæt på egå/risskov.
Hvad med den permanente, tæt på badeanstalten. Har du nogle erfaringer derfra?
Til top
THOMAS KNUDSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
omalley Avatar

Tilmeldt:: 01 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér omalley Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2015 kl. 14:24
små fisk. fiskede betydligt bedre for 15-20 år siden. og ingen plads til bagkastet.
 Ja det er ude ved egå/risskov
 
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Nybegynderen2015

Tilmeldt:: 27 Mar 2015
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nybegynderen2015 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2015 kl. 14:32
Nå okay. Trist at høre. Men tror jeg vil starte med Mosegaard, da det ligger tættest på hvor jeg bor. Der er et godt stykke til egå fra Viby. Men takker igen :)
Til top
THOMAS KNUDSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
omalley Avatar

Tilmeldt:: 01 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér omalley Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2015 kl. 16:16
har du prøvet høfterne ved tangkrogen ud mod varna

Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Nybegynderen2015

Tilmeldt:: 27 Mar 2015
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nybegynderen2015 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2015 kl. 16:18
Nej, men tager afsted tirsdag. Tror jeg vil starte ved tangkrogen også arbejde mig hen mod hotellet.
 
Til top
THOMAS KNUDSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
omalley Avatar

Tilmeldt:: 01 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 143
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér omalley Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2015 kl. 16:18
http://map.krak.dk/
ellers prøv at brug det her til at finde fiskepladser med
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres