Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

site med billeder og mindstemål ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: site med billeder og mindstemål ?
    Sendt: 11 Mar 2015 kl. 08:09
tråd titel ændret fra hæfte med billeder og mindstemål til site med samme skal være printer venlig version (har købt printer)se nærmere info om hvad jeg søger i svar 4



oprindeligt indlæg
Jeg har dårlig hukommelse og ingen smart phone eller printer så ville høre om man kan købe et lille hæfte som man kan have med på turen gerne med link til hvor det kan købes jeg fisker mest ved kyst hvis det har betydning :-)



Redigeret af Ronny73 - 14 Apr 2015 kl. 17:25
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Mar 2015 kl. 09:01
http://naturerhverv.dk/fiskeri/lyst-og-fritidsfiskeri/mindstemaal-og-fredningstider/mindstemaal-i-saltvand/

Print og put i lommen.....
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Mar 2015 kl. 09:59
tak men jeg har som sagt ingen printer fylder for meget i forhold til hvor meget jeg ville bruge det. vil gerne have et vandafvisende hæfte det må da være lavet :-)
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Mar 2015 kl. 10:14
DSF
Tænk før du skriver....
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2015 kl. 17:05
jeg har nu fået købt en printer for at kunne have mindstemål med billeder på mig, men er der nogen der kender et sted man kan udprinte mål med billeder og kun i salt vand og hvor dem der ikke er mindste mål på ikke er med ?
jeg fandt kun http://www.lystfiskeri.dk/fiskmidstemaal.asp og det ville fylde ca 8 sider udprintet det gider jeg ikke stå og råde med ved vandet
Til top
Steen Vad Knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen V Knudsen Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 375
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen V Knudsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2015 kl. 17:15
Citat: Jan Persson

DSF

Til din info Jan Persson. Så findes der andre fisk end havørred og laks.
Du må gerne fortælle det videre til de andre i DSF, bare så de har mulighed for at prioritere rigtigt Wink

Til Ronnie.

Et sådan hæfte er desværre ikke udgivet, da man i Danmark selv skal undersøge om det man laver er lovligt, med mindre det da lige er noget der skal aflægges prøve i inden man må kaste sig ud i det.
Så du må selv i gang med at findes oplysninger om fiskens art og fredning + mindstemål og så kæde det sammen med et billede.
Der efter er der vel ikke andet at gøre end at laminere skidtet og så tage det med ud når du er af sted.


Redigeret af Steen V Knudsen - 14 Apr 2015 kl. 17:19
Ingen art er mere nobel end andre.
Det er manden, grejet og metoden der tilsammen skaber sporten.
www.facebook.com/groups/1411541745820557/
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2015 kl. 17:34
Hej Steen sitet jeg linker til http://www.lystfiskeri.dk/fiskmidstemaal.asp er der billeder og mindstemål men alle dem der ikke er mindste mål til står der også og de fylder det meste jeg kan ikke se nogen måde at fjerne disse og jeg har ikke haft en printer før så jeg ved ikke om jeg kan ændre noget manuelt

god ide med laminering :-)
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2015 kl. 17:48
Hej Ronny

Hvis du har Word eller et andet tekstbehandlingsprogram gør du følgende:
1. marker tabellen med musen.
2. tryk ctrl-C på tastaturet.
3. start et tomt dokument i Word.
4. tryk ctrl-V på tastaturet. Nu kommer tabellen ind i Word.
5. da der er flere sider gentages 1 - 4, men i samme Word dokument.
6. marker i Word én for én de rækker du ikke vil have med og slet dem (højreklik).
7. print fra Word.

Mvh. Peter
Til top
Steen Vad Knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen V Knudsen Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 375
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen V Knudsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2015 kl. 17:49
Citat: Ronny73

Hej Steen sitet jeg linker til http://www.lystfiskeri.dk/fiskmidstemaal.asp er der billeder og mindstemål men alle dem der ikke er mindste mål til står der også og de fylder det meste jeg kan ikke se nogen måde at fjerne disse og jeg har ikke haft en printer før så jeg ved ikke om jeg kan ændre noget manuelt

god ide med laminering :-)

Hvis du på siden du linker til trykker på den blå tekst, kommer du ind på en side med billede af fisken og en beskrivelse.
Marker tekst og billede og kopier siden til et word dokument.
Fjern den tekst du ikke ønsker med og rediger størrelse på billede og tekst så det passer med feks A5 så du kan have 2 arter på en side.
Kopier dobbelstsidet og laminer. Klip over i A5 og så har du en perfekt lille huskebog.
Ingen art er mere nobel end andre.
Det er manden, grejet og metoden der tilsammen skaber sporten.
www.facebook.com/groups/1411541745820557/
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down