Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alssundbroen - et fluespot?

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Alssundbroen - et fluespot?
    Sendt: 12 Feb 2015 kl. 20:51
Hej medfiskere

Jeg er på visit hos svigerforældrene, og jeg vil ud med fluestangen på lørdag. Jeg har hørt, at stykket lige nord for Alssundbroen skulle være godt, men på et kort ser det ud til, der er ret lavvandet, så jeg vil høre, om der er nogen her, der har erfaring med at fiske med flue her, og om fiskene kommer tæt nok under land, til at man kan nå dem.
Vh.
Thomas

Redigeret af T-Pod - 12 Feb 2015 kl. 21:23
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2015 kl. 08:07
Ja, der er ganske rigtigt lavvandet, men derfor er der nu alligevel fisk.
Jeg ville dog nok søge en fjord/vig hvis jeg var dig. Hvad med at forsøge Augustenborg fjord? Nu ved jeg ikke hvor mobil du er, men stykket fra Madeskov Camping og ind mod Augustenborg by er et godt bud på en plads.
Hvis du er i bil kan du også køre om til Stolbro og omegn. Hele strækket derovre er også ret attraktivt ved denne tid.
Til top
Ole Søndergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Vormstrupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 11 Dec 2008
Geografisk: Karup Å
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vormstrupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2015 kl. 08:33
Naldtang/Ballebro/Sandbjerg
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2015 kl. 14:12
Mange tak for info!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres