Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skille Okuma Safina Noir RD ad

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Flexmaster

Tilmeldt:: 31 Jan 2015
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flexmaster Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Skille Okuma Safina Noir RD ad
    Sendt: 31 Jan 2015 kl. 22:00
Hej,

Jeg har fået mig et stille og roligt Okuma Safina Noir spinnehjul, og det er jeg ganske glad for :) Det kører og fungerer ganske fornuftigt til prisen.

Men jeg er løbet i et problem med at skille det ad :) Jeg vil gerne have adgang til gearet for at kunne give det lidt fedt. Men for at kunne komme dertil, skal jeg have bagbremsen taget af.

Er der nogen der har prøvet at afmontere dette på et sådant hjul?

Håber nogle kan hjælpe :) Hvis ikke, så må jeg kaste mig ud i det med en skruetrækker :)
Tak!
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Flexmaster

Tilmeldt:: 31 Jan 2015
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flexmaster Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2015 kl. 22:01
Fandt lige et billede af hjulet:
http://www.pro-outdoor.dk/shop/okuma-safina-noir-8171p.html

Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KøgeLars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2015 kl. 09:44
Flex master. Brug lidt tid på at lave en bedre profil, hjulet har en tegning i kassen som gerne afslører hemmeligheden. Du får ikke et bedre hjul af at smøre det med yderligere fedt. Ellers renser jeg det gerne. 
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2015 kl. 22:09
Kender ikke 100% den samme model men har et par stykker der ligner den rigtigt meget.
Du skal bare skrue skruen i rumpen ud og trække grebet af.
Derefter skal du fjerne 2 små skruer som sidder inde bagved og så fjerne bagenden på selve huset.
Det giver næsten sig selv når du får bremsegrebet af.

Havde du nu havde brugt 2 minutter på at lave en ærlig profil så kunne det være at der var en venlig sjæl i nærheden af hvor du bor som måske vil give dig en hånd
*S*

Jesper Rasmussen

Redigeret af Rasmussen - 01 Feb 2015 kl. 22:11
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum