Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Thomas og Thomas

 Besvar Besvar
Forfatter
anonym Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
anonym

Tilmeldt:: 24 Jan 2010
Geografisk: odense
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anonym Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Thomas og Thomas
    Sendt: 26 Jan 2015 kl. 19:19
Hejsa.
Er der nogen der har erfaringer med at sende en defekt stang til fabrikken.
Jan
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jan 2015 kl. 07:03
Citat: anonym

Hejsa.
Er der nogen der har erfaringer med at sende en defekt stang til fabrikken.
Jan

Hej Jan
Det er ingen problem, du printer en Service Request ud fra deres hjemmeside , pakker stangen ned inkl. udfyldt service request og sender den.

Link:
www.thomasandthomas.com/service
www.thomasandthomas.com/documents/Service_Request.pdf?d=2014-09

Jeg sendte for et par år siden en defekt stang over (knækket pga. af min egen fejl Embarrassed )
Jeg sendte den på den billigste og langsomste måde. Efter lige præsis 30 dage kunne jeg afhente min stang på posthuset med ny del, tilpasset resten af stangen.
betalte kun transport til USA (skulle egentlig havde betalt 50$ mere (nu 55$) 
Jeg kan kun sige hurtig og god service, når man tænker på hvor lang tid det nogen gange kan tage når man indlevere en defekt stang til en forhandler.

håber du kan bruge det!
TC

Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jan 2015 kl. 07:47
God morgen
Det er nææjagtigt sådan du skal gøre det, men husk også en kopi af
dit garantibevis, som skal være stemplet af sælger.
Jeg sendte min afsted den 6 januar, men de startede først op omkring den 15 januar så jeg afventer en postpakke fra USA.
Det var lidt pebret at sende den, men hvad gør man ikke for sin dejlige T&T.

Redigeret af Taonga - 27 Jan 2015 kl. 07:49
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jan 2015 kl. 15:16
Som TC Rasmussen rigtig gode erfaringer fra en af mine T&T stager, som knækkede i øverste del.

Der hvor "hullet i osten" kom - ikke overraskende - var papir- og dokumentationsarbejdet vs. SKAT (Told u.s.w.) in Dänemark, men det
var nu desværre ikke en overraskelse

Jeg havde naturligvis styr på papirerne, men "frigivelsen" af stagen tog mig 9-10 dage herhjemme, ak ja ...

God vind og husk ... T&T gør det fint ved reklamationer ... Good   
Per Jacomo
Down Under Roskilde Fjord
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum