Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny vade taske

 Besvar Besvar
Forfatter
Nick Ishøi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nick_is Avatar

Tilmeldt:: 31 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nick_is Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ny vade taske
    Sendt: 16 Jan 2015 kl. 11:39
Hej Med fiskere

Jeg står og skal ud og have mig en ny fiske taske, da min Rapala roll-top taske efterhånden ser noget slidt ud.

Jeg har gået og kigget en del på disse to tasker:

De to tasker er i mine øjne næsten identiske, så hvad taler for den ene frem for den anden?

Ps. Valget er i mellem disse to tasker, og ikke alle mulige andre.

Håber i kan hjælpe

Mvh Nick
Til top
Lars Møllenberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Møllenberg Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møllenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jan 2015 kl. 16:39
Jeg kender ingen af dem, men jeg ville tage Patagoniatasken. Synes det er lidt snedig med stropperne til den ekstra stang. Og så er jeg nok lidt til Patagonia i forvejen. Har waders og 2 jakker fra dem... 
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jan 2015 kl. 16:52
Jeg har heller ikke erfaring med nogle af de to produkter, men jeg havde også taget Patagonia, de er efter min mening i en noget bedre kvalitet og slidtstyrken lige så.

Har været en simms fanboy og har da også waders, vadejakke, støvler, caps osv. i Simms, men når det er tid til at skifte bliver det patagonia denne gang for mit vedkommenden.

Når det er sagt, så laver Simms altså også nogle lækre produkter, jeg synes bare Patagonia er et lille skridt foran, men igen vi er alle forskellig og af forskellige opfattelse.

Du kan bla. købe den Patagonia taske i DK:


Redigeret af Bishop - 16 Jan 2015 kl. 16:56
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jan 2015 kl. 10:02
Patagonia er et godt valg. Jeg har den selv og købte den fordi den er vandtæt og at man kan tage bæreselerne af og bruge den som en taske. Perfekt når den skal med i min pontonbåd. jegg har også en Simms, men det er forløberen til den du viser. Men den har jeg også været tilfreds med.
Til top
Nick Ishøi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nick_is Avatar

Tilmeldt:: 31 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nick_is Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2015 kl. 08:52
# Kenneth
Jeg havde godt set at Korsholm også havde Patagonia tasken, men jeg ville bare vise en hjemme side hvor de to tasker kostede det samme Smile
Jeg tror også selv at valget falder på Patagonia, da det bare virker til at være et helt igennem gennemført produkt.

# Tommy
Den Simms taske du henviser til er det den med roll-top lukningen?

Mvh Nick
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2015 kl. 09:10
Nej den har delt lynlås, med fastmonteret bæreseler.
Til top
Nick Ishøi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nick_is Avatar

Tilmeldt:: 31 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nick_is Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2015 kl. 09:36
Ok - Skulle bare lige høre Smile

Har du brugt Patagonia tasken til aktiv vade fiskeri? Det er primært det jeg skal bruge den til, så ville også være sikker på den ikke er for klodset til formålet.
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2015 kl. 10:06
Nej ikke min Patagonia. Men min Simms går jeg med den under fiskeri, jeg fisker med flue og jeg bemærker den ikke. Jeg blev træt af min gamle Scierra, der ikke kunne holde min madpakke og andet grej tør. Man skulle hele tiden passe på at man ikke kom til at vade for dybt. Det problem er løst. Jeg tror ikke du vil bemærke Patagonia på ryggen, der er en god rygplade, der støtter og holder selve tasken væk fra ryggen.
Til top
Nick Ishøi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nick_is Avatar

Tilmeldt:: 31 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nick_is Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2015 kl. 15:33
Er der nogen der har fisket aktivt på kysten med den nye Patagonia taske?

Mvh Nick
Til top
Lars Møllenberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Møllenberg Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møllenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2015 kl. 17:33
Jeg har haft min Patagonia med på kysten 1 gang, men den er toplækker. Jeg har en kamerataske indeni, så hjulene ligger beskyttet. Er helt sikker på, at du vil blive glad for den...
Til top
Nick Ishøi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nick_is Avatar

Tilmeldt:: 31 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nick_is Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2015 kl. 08:35
Det tror jeg også, kan ikke vente på at den kommer med posten Smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum