Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Puerto Rico,Grand Canaria med fluestang?

 Besvar Besvar
Forfatter
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Puerto Rico,Grand Canaria med fluestang?
    Sendt: 07 Jan 2015 kl. 09:05
Jeg rejser en tur til Puerto Rico ,Grand Canaria om nogle dage, kan det betale sig at tage sin kystfluestang med? ,er det muligt/lovligt at fiske direkte fra kyst med den? I gå afstand fra Hotellet?
Til top
Mikael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NanoQ Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NanoQ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2015 kl. 10:18
http://www.flyfishing.co.uk/destination-fishing/222606-flies-gran-canaria.html
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2015 kl. 11:31
Da vi var der så jeg masser af multer, med størrelser helt op til 8ocm  Wink

Der tænkte jeg at det kunne have været sjovt at have haft fluestangen med !

Men jeg måtte nøjes med at stå og fodre dem med noget brød uden krog, det var nu også ganske hyggeligt Big smile



Men om man skal have fisktegn, det ved jeg ikke noget om !









Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2015 kl. 12:12
Jeg har også været dernede. Havde ikke min fluestang med på Gran Canaria, men har derimod fisket efter multer nogle gange ved Fisterra i Spanien. Min erfaring siger at det mega nemt at fange dem sydpå, hvorimod de kan være en bitch at få til at hugge herhjemme!

Små kuglehoved nymfer og kobberbasser er effektive dernede.

Rasmus
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2015 kl. 13:26
Mange tak for jeres svar,nu kommer stang og hjul,med et udvalg af forfang og fluer med derned, så bliver det spændende om jeg finder en plads med fisk,men Michael,dit link anviser dog et par pladser der skal prøves.
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jan 2015 kl. 16:16
hej
der er mange fiskemuligheder - også i ferskvand, se linket:

https://www.youtube.com/watch?v=zNNfx4PbTWg

mvh hcg
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum