Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vision Deep-spørgsmål

 Besvar Besvar
Forfatter
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vision Deep-spørgsmål
    Sendt: 25 Dec 2014 kl. 11:04
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2014 kl. 11:01
Så laver du bare en nåle knude på bagenden af din flueline.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2014 kl. 10:53
Det er ikke nylonbetrukket. Der er samme type, som man bruger til drager - altså decideret snor.
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2014 kl. 00:18
Jeg Kender ikke ikke hjulene i praksis, men set ud fra specs. , så ville jeg bytte det til en 7/8.

...og jeg ville bruge en nåle knude. Du kunne også tage coatingen af og lave en blodknude..


Redigeret af sage - 25 Dec 2014 kl. 00:20
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Dec 2014 kl. 20:42
Jeg har fået et lækkert Vision Deep-hjul i klasse 5-6. Jeg har to spørgsmål vedr dette hjul:
1. Der er rullet noget nylonline på. Kan det buges som backing? I så fald hvilken knude skal bruges mellem nylon og flueline?
2. Jeg skal have rullet en klasse 7-line på. Vil hjulet være for småt til denne lineklasse? Min stang er også klasse 7, så spørgsmålet er, om jeg skal bytte hjulet til 7-8, for at det hele passer sammen?

Glædelig jul til forummet i øvrigt!
Vh
Thomas
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres