Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anonyme brugere

 Besvar Besvar
Forfatter
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Anonyme brugere
    Sendt: 20 Dec 2014 kl. 17:54
Til de kloge it teknikere.

Findes der en realistisk måde hvorpå 123nu, kan slippe af med de anonyme brugere?
Hvis der gør det, bør admin gøre noget ved problemet.  
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Steen Vad Knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen V Knudsen Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 375
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen V Knudsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2014 kl. 18:13
Ja. Pas foto af alle.
Eventuelt verificering på anden vis.
Ingen art er mere nobel end andre.
Det er manden, grejet og metoden der tilsammen skaber sporten.
www.facebook.com/groups/1411541745820557/
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2014 kl. 18:31
Hej Jesper

Der er vist ikke nogen skudsikker metode, undtagen brug af nemid.

Men admin kan aflæse brugeres IP-adresse. Hvis flere brugere har samme IP-adresse kan admin så prøve at vurdere om der faktisk er flere lystfiskere på samme adresse, eller om nogen snyder.

En anden metode er simpelt hen at læse indlæggene. Der er visse meget aktive brugere som helt oplagt benytter falsk identitet.

Mvh. Peter
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2014 kl. 19:05
Det er ikke snyd, når det er tilladt. Det er det desværre og nok fordi det er umuligt at forhindre det på denne type site. Egentlig ærgerligt.
mvh
Kjeld


Én fisk mere på land, er én fisk mindre i vand, men én fisk mindre på land, er ikke én fisk mere i vand....
Til top
Søren Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hasselbach Avatar

Tilmeldt:: 28 Apr 2014
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hasselbach Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2014 kl. 20:02
Til top
Søren Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hasselbach Avatar

Tilmeldt:: 28 Apr 2014
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hasselbach Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2014 kl. 20:10
Hejsa med jer.
Ups der fik jeg trykket forkert så der opstod et tomt indlæg det må i undskylde.

Nå men jeg vil da gerne lægge billede af mig selv. Skal bare have lavet et. Jeg kan godt stå inde for det jeg skriver.
Jeg tænker lidt på om nogen har rodet sig ud i diskutioner her på sitet og nu bare har fundet noget nyt at angribe med. som en form for udløber af et el. andet måske ?
 Mvh.
Søren
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2014 kl. 20:18
Det næste bliver vel finger aftryk spis lige brød til
Til top
Per Andreasen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
persa

Tilmeldt:: 23 Aug 2014
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér persa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2014 kl. 21:08
Det er vel lige det her der gør det sjovt at være på forum
psa
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2014 kl. 23:45
Egentlig tror jeg også admin er ligeglad. Jeg tror jeg vil bruge min fritid et andet sted end her. Det er ved at være til grin, med alle de Belindaer og Anonymous personer. Nogle har sku mange profiler. Jeg kender flere, som ikke orker det her forum, men nøjes med køb/salg. So be it. God jul derude.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
claus klitsgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Marinus

Tilmeldt:: 19 Okt 2010
Geografisk: esbjerg ø
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Marinus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2014 kl. 23:51
Og Hr. Jesper Skjoldborg Beck føler virkelig , at han med rette kan forbyde anonyme brugere på sitet !! Magen til narcisistisk opførsel, skal man da helt ud i hampen for at finde. Men det er vel det manden har røget for meget af !Claus
Til top
Steen Vad Knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen V Knudsen Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 375
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen V Knudsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Dec 2014 kl. 23:53
Citat: sage

Egentlig tror jeg også admin er ligeglad. Jeg tror jeg vil bruge min fritid et andet sted end her. Det er ved at være til grin, med alle de Belindaer og Anonymous personer. Nogle har sku mange profiler. Jeg kender flere, som ikke orker det her forum, men nøjes med køb/salg. So be it. God jul derude.
God hjul Jesper.
Man kan jo altid starte med at sætte sit eget ansigt på i stedet for en ligegyldig avatar eller et billede af moster odas hjemmestrikkede sokker.  Det er jo de færreste der bærer navneskilte ude i det pulveriserende liv og slet ikke ved fiskevandet.
Ingen art er mere nobel end andre.
Det er manden, grejet og metoden der tilsammen skaber sporten.
www.facebook.com/groups/1411541745820557/
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2014 kl. 00:14
Og det kan man åbenbart ikke fra en ipad Steen

Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Steen Vad Knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen V Knudsen Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 375
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen V Knudsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2014 kl. 00:17
Sådan Jesper Thumbs Up
God stil.
Gid alle andre også vil tage den til efterretning.

Ingen art er mere nobel end andre.
Det er manden, grejet og metoden der tilsammen skaber sporten.
www.facebook.com/groups/1411541745820557/
Til top
jesper hauritz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhha799 Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2014
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhha799 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Dec 2014 kl. 08:13
Ip kan kun anvendes i et vist omfang, da langt de fleste husstande har en dynamisk ip.
Det vil sige i morgen kan Steen i princippet køre fra en ip jeg brugte i sidste uge.

Det kan somme tider være fint at være anonym her - for fiskeriets folkedomstol saver ret ofte folk midt over her på dette forum, bare fordi man er af en anden mening.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum