Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Generalforsamling Fluefiskerne

 Besvar Besvar
Forfatter
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Generalforsamling Fluefiskerne
    Sendt: 23 Nov 2014 kl. 19:02

Jeg var til generalforsamling i Federation of Fly Fishers Denmark i Kolding i dag. Noget jeg glæder mig til hver år. Sikke en samling originaler. Heldigvis.Clap

Det særlige er, at en hel del af deltagerne er unge mennesker. Her mener jeg personer under halvtreds.Smile

Det ser du ikke mange steder ved generalforsamlinger i lystfiskerforeninger her i landet.

Når der kom kritik, var det konstruktiv kritik, der kom med et smil og blev besvaret på samme måde.Big smile

Når der er en sådan positiv stemning,  er de unge ikke bange for, at komme frem med deres synspunkter.Wink

Nu er  Fluefiskerne  ikke en kommerciel  organisation, hvor folk har savklinger på albuerne.  Samtidig er der en god økonomi og medlems fremgang. Det skyldes sikkert den gode omgangstone, som jeg tror mange foreninger og organisationer kan lære noget af.Wink

mvh Lasse Hagebro

Forskningscenter Hagebro


Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2014 kl. 23:11
Hej Lasse
Nåår det var dig der sad for bordenden - svært at kende dig uden hat
Du har helt ret, super veldrevet forening at være medlem af.
For mit vedkommende var det første gang jeg var deltager på Generalforsamling - Positiv oplevelse.
Nærmest som en stor familie, nu glæde vi os til næste år, med festival og et super aktivitets program. Det ligger allerede på hjemmesiden www.fffd.dk
På kanten af det døde hav
Morten Andersen
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2014 kl. 11:40

Hej Morten

Ja. det var lidt ærgerligt, vi ikke fik talt sammen. Jeg tror, der er mange ting, vi ser på med samme øjne.Smile

Det er rigtigt, jeg sad for bordenden sammen med Spindoktoren, den Mexsikanske Hestetyv med det snuskede overskæg. SmileMin gode gamle hat tabte jeg jo i åen, så den ligger nok og forurener et sted oppe i Limfjorden. Vi mødes nok engang, vi er jo ikke så gamle.Wink

mvh Lasse Hagebro

Forskningscenter Hagebro



Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum