Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ponton båd til saltvand

 Besvar Besvar
Forfatter
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ponton båd til saltvand
    Sendt: 15 Nov 2014 kl. 21:03
Hejsa

Er der nogen herinde der har erfaring med hvilke ponton både der er velegnede til brug i saltvand.
Jeg kikker på både fra Creek Company f.eks.
Er de noget værd?
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2014 kl. 22:48
Jeg ville nok heller kigge på en Anderson http://www.andersonpontoon.dk/ uanset om det er til salt eller ferskt.
Mvh
Henning
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2014 kl. 23:34
Den skal have et stel i aluminium, rustfrit stål er tungt og alm. stål ruster. Kik på vægten, hvis den er for tung, så skal der en god ryg til at slæbe den til fiskepladsen. Taler af dyrkøbt erfaring (kiropraktor regninger). Jeg anbefaler en andersonponton. Jeg har selv en speedster og det er en god, let og sikker båd.

Redigeret af tolund - 15 Nov 2014 kl. 23:34
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2014 kl. 10:27
Og drop både der har pontoner med inderblære det er noget HØ
Tilslutter mig de andre, brug lidt flere penge og køb en anderson, jeg har haft creek company og ejer nu en anderson motorcat GÆT SELV HVORFOR😊😊
Den er let, roer møg godt, dansk produceret og med 5 års garanti, den oser langt væk af kvali
Bum så er den ged vist barberet😊😊😊
Go dag derude
Tjek
www.bombayfly.dk
Til top
Daniel D Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Daniel D Holm

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Geografisk: Djursland med mere
Status: Offline
Beskeder: 149
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Daniel D Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2014 kl. 16:32
Det her er fra tidligere i dag et sted i det mørke jylland! 

Jeg kommer aldrig til at vade på kysten igen og jeg elsker min nye Anderson! 



Så er det bare ud i bølgen blå ;) 
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2014 kl. 17:07
Du ligner en glad julegris Daniel, mon du ka ha din nye
"Kampvogn" med ombord :D
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Henrik Minor Vedel Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
århusmanden

Tilmeldt:: 10 Maj 2008
Geografisk: århus
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér århusmanden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2014 kl. 20:59
Jeg vil ikke sige Anderson Pontoon er den eneste Pontonbåd der dur, men bare sige du får meget stor `value for Money`, og jeg er helt sikker på du aldrig vil fortryde dit køb.
Man kan helt sikkert købe noget næsten tilsvarrende i USA, men så kommer du til at betale 2 - 3 gange Andersons` pris i Danmark.
Til top
Niklas Albrechtsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Niklas_bike Avatar

Tilmeldt:: 02 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niklas_bike Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2014 kl. 09:48


Der er sikkert mange muligheder og jeg har da også selv prøvet flere af dem....!
Men jeg tør godt sige at der er kun en model som tæller , hvis du vil have noget der er lækkert - let - og funktionelt , ja nærmest perfekt....

Læs om mine første test af Anderson Poonton her
Siden er jeg bare blevet mere solgt til disse både....


Redigeret af Niklas_bike - 17 Nov 2014 kl. 09:50
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2014 kl. 10:19
Hvad er det der gør Anderson så meget bedre end alle de andre ?? hvad er den store forskel .. 
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2014 kl. 10:42
Den er let og godt bygget. Udviklet af lystfiskere til lystfiskere. Der er ingen inderblære, der kan blive utæt. Jeg har selv haft en outcast, med inderblære. Hvor en punktering var noget man må lære at leve med.
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2014 kl. 11:05
men det er det selve "ballonerne"/blærene som gør den store forskel, eller er det stellet, udbyggelsesmuligheder, features eller lign. ?! Har selv en drifter, men overvejer at skifte til en pontonbåd .. mit store issue er dog det store stel der somregel er tilhørende ..
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2014 kl. 12:35
Stellet kan skilles af, der er 4 splitter der skal fjernes og så kan den puttes bag i en mini bil også. Lars har taget et billed, han har lagt ud på hans facebok side.
 
 


Redigeret af tolund - 17 Nov 2014 kl. 12:36
Til top
Henrik Minor Vedel Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
århusmanden

Tilmeldt:: 10 Maj 2008
Geografisk: århus
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér århusmanden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2014 kl. 15:37


Billedet viser en Motor Cat adskilt. Højde 50cm Længde 60cm Bredde 110 cm. På billedet er også en hjemmesut str 44

Redigeret af århusmanden - 17 Nov 2014 kl. 15:42
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2014 kl. 16:10
tak fordi i lige kostede mig 10K :-)
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2014 kl. 20:15
Det var så lidt, det er fedt at være pontonfisker.
Til top
Daniel D Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Daniel D Holm

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Geografisk: Djursland med mere
Status: Offline
Beskeder: 149
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Daniel D Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2014 kl. 07:38
Hej Ørde

Det kan godt være det gør lidt ondt, at smide pengene lige nu, men fra du har fået den vil du på hver eneste tur sidde i dit skiw med et lyksageligt smil og bare fiske amok og perfekt, fra du er i vandet til du står op igen. Det er det bedste og mest revolutionerende ting, jeg har fået til mit fiskeri nogensiden. Det er et paradigmeskift, alt det fiskeri man dyrker bliver transformeret. 

Jeg elsker min! og kommer ikke til at vade igen! 
Til top
Niels Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gulla

Tilmeldt:: 17 Feb 2013
Geografisk: Nordfyn
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gulla Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2014 kl. 18:32
Og så fås en Anderson i mange modeller!! :-)
 
 
Jeg er glad for min ihvertfald!
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2014 kl. 19:28
Citat: Ørde

tak fordi i lige kostede mig 10K :-)

Troede prisen var 11K, men der er måske tilbud på dem pt? Wink
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum