Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SE HER Søger Napp & Nyt.

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hasselbach Avatar

Tilmeldt:: 28 Apr 2014
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hasselbach Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: SE HER Søger Napp & Nyt.
    Sendt: 31 Okt 2014 kl. 19:25
Hej.
Jeg søger en samling af Napp & Nyt startende fra senest 1975 og til så langt op som du har. Stand gør ikke så meget.
Jeg er begyndt at samle på Ambassadeur hjul og så er Napp & Nyt gode til at følge de forskellige modeller med. Har nogen gamle Ambassadeur hjul som står som nye el. næsten nye så er jeg meget inerreseret i at købe. Helst fra 50èrne, 60èrne og 70èrne.
Hvis nogle af jer fisker med klassiske Ambassadeurs så skriv en tråd !

MVH.
Søren
Til top
Flemming Holm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sydfisker

Tilmeldt:: 25 Feb 2010
Geografisk: Samler og lystfisker
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sydfisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2014 kl. 20:09
Hej Søren- velkommen som samler af Ambassadeur- det er farligt idet man bliver grebet af samlermani- og ABU har jo lavet utrolig mange modeller så bare klem på. Hvis det har din interesse så kig under Samlergrej  - jeg har en del dubletter af Nap&Nyt til salg.
Mvh
Flemming
Til top
Søren Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hasselbach Avatar

Tilmeldt:: 28 Apr 2014
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hasselbach Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2014 kl. 21:33
Til top
Søren Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hasselbach Avatar

Tilmeldt:: 28 Apr 2014
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hasselbach Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2014 kl. 21:35
Hej Flemming.
Tak for dit svar. Jeg vil kigge under samler grej.
MVH.
Søren
Til top
Carsten Faber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Conger Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Conger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2014 kl. 07:25
Hej Søren.
Jeg har en mange dubletter af Nap og Nyt liggende, så giv lige en melding ang hvilke du mangler, så finder jeg dem frem. Kan se du er fra KBH. Jeg arbejder i Hvidovre Sport, så finder vi ud af en handel, kan du komme og kigge dem igennem der.
Mvh
Carsten
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum