Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TFO. BVK flue stænger

 Besvar Besvar
Forfatter
claus Dollerup Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
olsen63

Tilmeldt:: 31 Aug 2009
Geografisk: københavn
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér olsen63 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: TFO. BVK flue stænger
    Sendt: 25 Sep 2014 kl. 14:27
Er der nogen der kender TFO. BVK stænger 
Var hos Salmonfly oppe på Frederikssundsvej i Brønshøj 
Der var tilbud på stænger.  Samt tilbud på skydehoveder til kun kr 199
Det er jo vildt billigt 
Da jeg kun har fisket med andre mærker 
Kunne det være cool med lidt feadt back om de lækre stænger som 
Salmonfly har 
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2014 kl. 14:43
Hej, prøv evt. søgefunktionen, de stænger/ klinger er efterhånden diskuteret til hudløshed, masser af gamle tråde...Smile
Til top
michael ditlev hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
hansenvr6 Avatar

Tilmeldt:: 25 Dec 2011
Geografisk: 8410 rønde
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenvr6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2014 kl. 14:58
jeg kender til 3 der har denne stang... eller en magen til ;-) og de er rigtig glade for dem... men jeg har hørt om nogle stykker der er knækket. og så skulle de efter sigende kunne smadres som en glasrude hvis fluen rammer klingen lige det forkerte sted..
Til top
Jacob Lilhauge Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jacob L

Tilmeldt:: 18 Apr 2013
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacob L Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2014 kl. 15:34
 Jeg var rigtig glad for min BVK når den ikke var knækket ;-) 
Jeg fik den ombyttet 3 gange - og endte med, at få en TICX-R model uden beregning. 

Korsholm sagde, at det primært #7 den var galt med (som jeg havde) 
- og de ikke havde så mange problemer med klasse 5-6-8. 

1 gang knækkede toppen ved fluen ramte klingen. 
1 gang knækkede toppen ved fight med en mindre HØ. 
1 gang knækkede toppen og 3 del ved kast. 

Alle stænger kan selvfølgelig knække - men der er der skræmmende mange historier om bvk. 
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2014 kl. 17:04
Jeg har to stk. BVK`r en #6 og en #3 og dem har der aldrig være problemer med, de er simpelthen så fede at og lette at kaste med. Så jeg vil varmt anbefale at bruge penge på en BVK
Til top
Brian Johansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Brian Johansen

Tilmeldt:: 08 Sep 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brian Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2014 kl. 17:55
Jeg købte en BVK kl.5 i sidste uge hos Korsholm, den kaster som en drøm og vejer intet. kan klart anbefales. Jeg spurgte til om de havde mange reklamationer på den og det havde de kun når kyst fiskerne satte liner på der var 2 klasser højere end stangen. I øvrigt er der livstids garanti på dem.

/Brian
Til top
Tommy Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy1980

Tilmeldt:: 18 Jun 2011
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy1980 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2014 kl. 20:12
Jeg har haft en BVK #5 9 fod i 3 år nu som jeg bruger til kyststang og den har ikke været knækket til trods for jeg har ramt klingen med belastede fluer et par gange. . Jeg syntes den er let at kaste og kan kun anbefale den.
Til top
claus Dollerup Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
olsen63

Tilmeldt:: 31 Aug 2009
Geografisk: københavn
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér olsen63 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2014 kl. 16:06
Til top
claus Dollerup Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
olsen63

Tilmeldt:: 31 Aug 2009
Geografisk: københavn
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér olsen63 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2014 kl. 16:08
Tak alle sammen for svar og info omkring bvk 
Jeg er taknemmelig 
Bedste fiskehilsner claus
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum