Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vil du med til Trollemölla?

 Besvar Besvar
Forfatter
Kristian Drumm Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kristian Drumm

Tilmeldt:: 27 Feb 2008
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian Drumm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vil du med til Trollemölla?
    Sendt: 27 Aug 2014 kl. 12:48

På søndag d. 31 august 2014 har jeg grundet et afbud 1 plads til at fiske i Trollamölla. Har du tid og lyst til en særlig fiske og natur- oplevelse i det svenske så skriv eller ring på tlf.  26 88 03 97.

  

Kender du ikke Trollemölla så se evt.:

 

www.trollemolla.se/

 
eller

 
Artikel i Fisk og Fri. Nr. 8, oktober 2011. Topfisk på denne tur 11,6 kg.

 
Kun fluefiskeri er tilladt. Vi kører fra København kl. 05.15 søndag morgen og er hjemme igen først på aftenen. Prisen er 1.000 danske kr. inkl. transport (benzin / bro). Max. 4 fisk pr. mand. Der vil max. være 12 fiskere fordelt i de to søer så der er god plads.

 
Et billede fra sidste års sensommer tur flotteste fisk jeg fik. Fisken vejer 4,7 kg og
kæmpede så jeg fik luftet min bagline J  
 
Til top
Kristian Drumm Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kristian Drumm

Tilmeldt:: 27 Feb 2008
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian Drumm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Aug 2014 kl. 15:11
Den er nu solgt. Kan ikke lige gennemskue hvordan jeg sletter tråd.
VH
Kristian
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres