Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fisketur sydsverige weekend uge 36

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Albertsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Dennis7000

Tilmeldt:: 17 Mar 2011
Geografisk: Marstal
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dennis7000 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fisketur sydsverige weekend uge 36
    Sendt: 16 Aug 2014 kl. 17:51
Hejsa :)

En ven og jeg har(langt om længe) fundet en weekend hvor det passer ind i begges kalender, det bliver den 5-7 sep. :)
Vil har afgang fra kbh og vil gerne en tur til Sverige(syd). Men efter at have læst nogle indlæg igennem her, kan jeg se at der er en del at tage højde for fra fiskested til fiskested.
Så ville lige se om her ikke skulle være nogen som har lidt erfaring/kendskab til nogle fiskepladser, som på denne årstid holder fisk. :-) vil har ingen erfaring med fiskeri i sverige, så håber her en venlig sjæl eller to der har lyst til at dele lidt ud. ;-)

Vh Dennis
Til top
Allan Wermuth Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wermuth

Tilmeldt:: 28 Dec 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wermuth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2014 kl. 18:11
Hvis det er fluefiskeri efter ørred, så kunne det øvre Ätran være en mulighed.

mvh
Allan
Til top
Morten Hagen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hagen

Tilmeldt:: 20 Aug 2014
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hagen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2014 kl. 12:26
Jeg skal også til Sverige med nogle venner.
Er der nogle der ved hvor man kan leje en jolle til 4 pers eller er det noget man kan ved næsten alle søer ?
Er der evt en hjemmeside så man kan booke den i forvejen ?
Vi overvejer at tage til Finjasjon, er der nogle der har været der eller har gode råd til et sted? 

Mvh Morten.

Ny på dette forumTongue
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum