Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forvirring på Randers Fjord

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kingpinsen Avatar

Tilmeldt:: 09 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kingpinsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Forvirring på Randers Fjord
    Sendt: 11 Aug 2014 kl. 21:08
Som nogle sikkert har opdaget er jeg ikke helt up-to-date med fiskeriet, og nu er jeg faldet over følgende som forvirrer mig noget:

http://www.sportsfiskeren.dk/fredning-paa-randers-fjord

Linksene i artiklen er "døde" så jeg mangler uddybing om de faktiske regler.

Jeg har "heldigvis" ikke fanget nogle ædelfisk (endnu :) ), men jeg havde forståelsen af at der var fredning fra midt november til og med marts ?
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2014 kl. 21:41
Du kan finde regler og foldere om fiskeri her.


http://naturerhverv.dk/fiskeri/lyst-og-fritidsfiskeri/saerlige-lokale-regler/#c14144

Redigeret af tolund - 11 Aug 2014 kl. 21:47
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Aug 2014 kl. 06:45
http://viskort.dk/viskort/PopupMap.aspx?CallingApp=BorgerDk&PageId=def&ActivePanelTabs=a,r,k&ActivePaneId=a&MapThemes=bg,sat,fd,kom&DefaultOn=bg

Her kan du se alt. Du skal blot betjene kortet i højre side, med adresser og flueben


Redigeret af sage - 12 Aug 2014 kl. 06:46
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kingpinsen Avatar

Tilmeldt:: 09 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kingpinsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2014 kl. 21:25
Tak for respons.

Jeg syntes dog ikke kortet markerer det samme som er beskrevet i teksten fra natur og erhvervsstyrelsen ? - eller læser jeg kortet forkert.

Teksten er dog rimelig klar, så tak for det.

Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Aug 2014 kl. 22:18
Der er vist ikke meget forskel. Du kan klikke på de markerede fredninger på kortet Jesper linker til og så vil der poppe et link op til en tekst, eller henvisning til lovgivningen for stedet.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum