Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lakse weekendtur, men hvor? Lagan, Ätran, Mörrum?

 Besvar Besvar
Forfatter
Jeppe V. Skivild Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Snatch

Tilmeldt:: 28 Jan 2008
Geografisk: Rønde og djursland
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Snatch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lakse weekendtur, men hvor? Lagan, Ätran, Mörrum?
    Sendt: 27 Jul 2014 kl. 14:32
Hej Alle,
Jeg søger lidt rådgivning fra jer omkring hvilke å hvor der kunne være mulighed for en sommerlaks i næste weekend? Jeg er fluefisker og har tidligere været en gang i Mörrum, men jeg synes at dagsprisen er meget høj så jeg har overvejet Lagan eller Ätran da jeg bor i København. 

- Er der nogen som har nogle erfaringer eller lige har været afsted? Vejret er jo meget varmt i hele sydsverige og vandføringen er ikke for god i Mörrum. 

- Andre åer eller tips til sommerfiskeriet med flue efter laks er meget velkomne. 

Mvh
Jeppe Smile
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jul 2014 kl. 14:43
Husk at kigge på vandføring i lagan da den kan varigere meget(regulering)
http://www.laxfiske.org/
Michael Nielsen
Til top
Jeppe V. Skivild Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Snatch

Tilmeldt:: 28 Jan 2008
Geografisk: Rønde og djursland
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Snatch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jul 2014 kl. 17:14
Hvor meget skal prognosen vise for at det er godt i Lagan? 
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jul 2014 kl. 17:22
mellem 80 og 120 men vær opmærksom på at de kan ændre flowet fra time til time.
Michael Nielsen
Til top
John Dyrehave Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kaiko

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kaiko Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2014 kl. 10:22
I denne tid med så lidt vandføring vil der nok ikke være vand i weekenderne i Lagan
Til top
Lars Leander Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
leander

Tilmeldt:: 27 Maj 2011
Geografisk: Odense C
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leander Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2014 kl. 17:31
Vandet står stille lørdag/søndag i Lagan når det er så tørt
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum