Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Det kan lade sig gøre.

 Besvar Besvar
Forfatter
anonym Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
anonym

Tilmeldt:: 24 Jan 2010
Geografisk: odense
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anonym Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Det kan lade sig gøre.
    Sendt: 23 Jul 2014 kl. 06:16
Efter at have set denne lille film er der ingen undskyldning tilbage.
Væk med Tangeværket, og vand kraft søen i Holstebro.ClapClapClap

http://www.elwhafilm.com

jan
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2014 kl. 08:21
hvorfor anonym?
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
anonym Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
anonym

Tilmeldt:: 24 Jan 2010
Geografisk: odense
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anonym Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2014 kl. 10:52
Citat: Taonga

hvorfor anonym?




Redigeret af anonym - 23 Jul 2014 kl. 11:00
Til top
anonym Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
anonym

Tilmeldt:: 24 Jan 2010
Geografisk: odense
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anonym Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2014 kl. 10:54
Citat: Taonga

hvorfor anonym?
er det ikke lige meget om man er anonym eller bare kalder sig et eller andet, som alligevel ikke kan kontrolleres. Budskabet er vel det samme.
hilsen JAN
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2014 kl. 11:21
Godt fundet, hvem det så end er. Det er et rigtigt godt eksempel på, hvad løsningen er også her i landet. Wink
mvh Lasse Hagebro
Forsknings Center Hagebro


Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2014 kl. 11:52
Hej Lasse er du blevet opgraderet til forskningscenter ? Nu må der da være nogle der bare bliver endnu mere tøsefornærmet Du ender med at starte en borgerkrig
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2014 kl. 11:57
Det har du helt ret i JAN
Lasse det er farligt med sådanne eksplosiver
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2014 kl. 11:57
Jan eller hvad du nu hedder er du konfliktsky eller hvad kom nu frem med hvem du er du kan højst få nogle huk i tuden Og ja budskabet er det samme uanset hvad du kalder dig men skal da ikke være bange for at stå ved sine holdninger uanset hvad folk kalder en
Til top
Mikkel Nagy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nagy187 Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 196
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nagy187 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2014 kl. 12:17
Hvorfor er det vigtigt for dig hvem der sidder bag skærmen John?? Har vel ingen betydning medmindre du har tænkt dig at opsøge manden personligt!!!
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2014 kl. 13:04
Jeg er jo ikke den eneste der har den holdning Og opsøge manden personligt hvor vil du hen med det
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2014 kl. 13:50
Hej John
Det er starten på det Nord Jyske Bondeoprør. Nu ved jeg ikke om det var dig John eller Erik Klipping, der startede oprøret, men det er jo som med momsen på de kanter, den er aldrig rigtigt slået igennem.LOL
John måske er den anonyme med i en bestemt organisation og såfremt det ikke er organisationens politik, må han jo ikke have en anden mening. Den pågældende organisation behøves jo ikke være Venstres Ungdom i Ans eller en mand med ambitioner om en plads i folketinget . Wink
mvh Lasse Hagebro
Forsknings Center Hagebro




Redigeret af lasse hagebro - 23 Jul 2014 kl. 14:22
Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
Ove Leif Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
leif P Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leif P Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2014 kl. 14:13
Fin lille video., det vil helt sikker være en ting mange af os fedtfinne fiskere ville syntes godt om. At få fjernet et par ubrugelige kraftværker fra vores Å-systemer, bor selv tæt på vandkraftsøen og færdes langs søen hverdag, men jeg vil nu alligevel gerne have lavet søen om til en dejlig Ådal, med mulighed for at se fisk på leg sidst på sæsongen.., men er også klar over der er mange interesser der skal til gode ses., her ved søen har vi en roklub + kajakklub der nok vil føle sig noget hjemløse Plus en del grundejere med egen båd-bro og ikke at forglemme alle de lystfiskere som bruger mange timer på at fiske gedder i søen., som så igen er et problem, ved at gedder bla. elsker dejlige fede fedtfinne smolt

Leif P   ( har nu ikke noget imod, at nogen gerne vil være ukendt bare de har gode hensigter )    

Redigeret af leif P - 23 Jul 2014 kl. 14:25
Because:Maybe one day i will catch a mermaid!
Til top
rasmus ottesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gudenåfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gudenåfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2014 kl. 14:58
Hej!
Jeg har det på den måde at jeg gerne så søerne nedlagt....
MEN jeg ser så logisk på det, så er chancerne meget små..
så er det den næstbedste løsning, men stadig en løsning som virker!
lav et omløbsstryg som VIRKER!! det skal gå op forbi søen.
Så søen bliver en lukket sø.
det ville tilgodese ALLE! Det er god nok den dyre løsning, men tænk på hvor mange penge man vil tjene på det om 5-10-15 år når Jylland er et af de mest eftertragtede at komme hen at fiske i Skandnavien pga. vi har 4 fantastiske lakse åer indenfor en omkreds af hvad er det 200-300 kilometer!
 Det er mit drømme billed! :)

Rasmus Ottesen
Til top
John Erik Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nani

Tilmeldt:: 26 Sep 2010
Geografisk: Ry
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nani Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2014 kl. 20:15
Nu siger du søerne Rasmus... Det er måske lige i overkanten :-) men ok med Tange for min skyld
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2014 kl. 12:01
Vi har i hundredevis af naturlige søer med gedder i her i landet. Men kun 5-6 lakse førende vandløb. Her ville Gudenåen nok kunne blive en af de førende, såfremt der blev lukket op.Wink
mvh Lasse Hagebro
Forsknings Center Hagebro


Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
Morten Lehmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Lehmann Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2011
Geografisk: Søborg
Status: Offline
Beskeder: 145
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Lehmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2014 kl. 12:52
Jeg kan ikke komme ind på siden... Unhappy

Med venlig hilsen

Morten Lehmann
Til top
rasmus ottesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gudenåfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 07 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gudenåfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2014 kl. 15:09
Med søerne mener jeg Tange sø og kraftværksøen i Holstebro.

Til top
Ove Leif Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
leif P Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leif P Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2014 kl. 17:48
Citat: Morten Lehmann

Jeg kan ikke komme ind på siden... Unhappy
Hej Morten'

Marker linket, med et højre klik på CTRL + C og åben det med et H klik på V
Because:Maybe one day i will catch a mermaid!
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2014 kl. 18:01
Man kan også gøre linket klikbart Wink
http://www.elwhafilm.com
Til top
Morten Lehmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Lehmann Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2011
Geografisk: Søborg
Status: Offline
Beskeder: 145
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Lehmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jul 2014 kl. 12:24
Tak til Ove og Henning,

Jeg er dog godt klar over hvordan jeg skal følge linket, men det dur' ikke. (siden kan ikke vises) har prøvet i Crome, Firefox og Explorer. Måske der er noget begrænsning på min arbejdsmaskine jeg sidder ved pt.


Med venlig hilsen

Morten Lehmann
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jul 2014 kl. 13:31
Hej Morten
Jeg ved ikke om dette kan hjælpe dig. Jeg har lagt det ud på Facebook under

Det er lidt ærgeligt hvis du går glip af det.Cry

Laksen er en truet fiskeart. Se blot hvordan det står til med laksebestanden i Norge i øjeblikket. Det er os selv, der har udryddet Gudenå laksen ved at forhindre den i at formere sig. Så må vi også rette op på de skader, vi har forvoldt.Wink

mvh Lasse Hagebro





Redigeret af lasse hagebro - 25 Jul 2014 kl. 13:37
Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres