Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

havbars status sommer 2014?

 Besvar Besvar
Forfatter
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: havbars status sommer 2014?
    Sendt: 20 Jul 2014 kl. 20:09
Hej rødder.
jeg har en stor passion (eller mere en slags ugengældt kærlighed) til D. Labrax.
havaborren/bass/bars er jo en tilvandrende fisk, der kommer hvis vejret ellers er til det.
I år har vi jo haft en god og tidlig sæsonstart på kysten -  så mulighederne skulle være gode.
Mine egne resultater er som vanligt yderst beskedne -  jeg har fanget og genudsat enEmbarrassed heroppe i Vendsyssel.
 
hvordan er det gået for andre(bedre) fiskere? har I fanget noget?
 
bliver de fanget på agn, eller blink eller wobbler eller fluer?
 
mvh hcg 
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2014 kl. 22:15
Jeg har prøver Skagen nogle gange med flue, uden held. Men rygterne fortæller at de er der, men svære at finde.
Til top
Hans Jørgen Christiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kaktusse

Tilmeldt:: 19 Jul 2011
Geografisk: Gram
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kaktusse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jul 2014 kl. 05:45
Jeg har prøvet Rømø havn , fik dog ingen fisk den dag , men ved de fanger mange på naboøen Sild .
Til top
michael hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tomkat Avatar

Tilmeldt:: 27 Dec 2007
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tomkat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jul 2014 kl. 17:34
De er her men er ikke ret store i år
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jul 2014 kl. 21:59
Hvad med Læsø, Anholt, Samsø?
 
Hvad med Susanne, eller Erik?
 
der bør jo være bass på beatet i dette milde og varme år. Englænderne har et bedre fiskeri end i mange år (det skyldes vist iøvrigt at det har været en meget blæsende vinter i Kanalen -  så erhvervs partrawlerne har ikke kunne få ryddet op i bestanden af gydelystne bass!), det samme vist i Irland -  hvor fisken jo er reserveret som sportsfisk og erhvervsfiskeri derfor forbudt.
 
mvh hcg
 
 
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jul 2014 kl. 10:26
nå, det var ikke mange meldinger, her i ferietiden.
vi prøver lige igen.
 
er der nogen hjemme?
 
mvh hcg
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jul 2014 kl. 12:26
Ferietid og tid til at fiske. Nu går jagten ind ved Skagen og hvor de nu skal findes. Var klar her til morgen, men vind fra nw er ikke godt.
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jul 2014 kl. 20:27
tak for svar (vind fra nv?).
jeg smutter selv ud med "Baby Bluie" imorgen tidlig, jeg har lige et par steder der skal kigges efter - jeg har nemlig været væk et par dage.
 
jeg prøver med groundbait (gennemtæskede hele taskekrabber) dem skulle basserne være helt vilde med...................................
 
mvh hcg
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum