Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fangstrapport ved Lainio elven ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Thor Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Futte365

Tilmeldt:: 17 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Futte365 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fangstrapport ved Lainio elven ?
    Sendt: 17 Jul 2014 kl. 20:11
Hej alle sammen !. Er der nogen som ved hvordan fiskeriet i lainio elven er pt ?. Jeg tager nemlig der op i uge 32, men har svært ved at finde nogle "fangstrapporter".                                                                                                                            Kast og fang 👍😉
Til top
Mads Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MaLass

Tilmeldt:: 21 Mar 2013
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MaLass Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jul 2014 kl. 20:42
Feeedt mand, god tur! Jeg var der sidste år med min bror.. Vi havde et kanont stallinge fiskeri, lidt ørred men dog ingen laks, da de jo som bekendt steg lidt sent sidste år.. Hvor skal du hen og med hvem??
Jeg kan godtnok ikke se nogen liste for 2014, endnu. Men dette er da en begyndelse... http://www.kangosfvo.se/
Evt. kan du finde Lars Munk, på youtube og tage kontakt til ham. Han er guide deroppe og er garanteret med på beatet..

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum