Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Simmested/Karup å uge 29.

 Besvar Besvar
Forfatter
Jacob Lilhauge Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jacob L

Tilmeldt:: 18 Apr 2013
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacob L Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Simmested/Karup å uge 29.
    Sendt: 03 Jul 2014 kl. 10:02
Hej Åfiskere :-) 

Jeg er blevet lokket med fruen i sommerhus i Vestjylland i uge 29, og har tænkt mig, at tage et par fluestænger med, og give mig i kamp med en af de populære åer i området. 
Har tænkt over Karup eller Simmested Å.  

Jeg har de sidste mange år fisket på kysten, men er så småt begyndt, at fiske i Odense å, da jeg bor i nærheden. 

Jeg fisker tørflue efter bækørreder, og har god succes med dette. 

Når nu lejligheden byder sig med de gode jyske åer, vil jeg tage kampen op med havørredfiskeriet i åen. 

Her kommer så spørgsmålet. 

Er der en venlig sjæl fra lokalområdet der vil med på en fisketur til en af ovenstående åer i starten af uge 29? 
Jeg er bekendt med diverse principper med åfiskeri, så jeg er ikke helt grøn på området. 
Det ville dog være fantastisk med en lokal kendt, der kan dele ud af tips og tricks til netop Karup eller Simmested å. Thumbs Up
Jeg vil selvfølgelig være vært for et par kolde øl/sodavand og en kande kaffe Wink

mvh
Jacob 
Til top
Dennis Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Burner

Tilmeldt:: 22 Okt 2011
Geografisk: Nørager
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Burner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jul 2014 kl. 12:35
Hej Jacob.
Er desværre selv på ferie i denne uge. Men hvis du vil fiske i Simested å med tørflue, er Aalestrup Lystfiskerforening´s vand et kanon valg. Jeg er ret sikker på Tage Hermansen som bor på fiskegården, gerne vil guide og fortælle lidt om hvor der skal fiskes mm. Du kan finde Tage på AALF´s hjemmeside. 
http://www.aalestrup-lystfisker.dk/
Mvh. Dennis
Til top
Jacob Lilhauge Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jacob L

Tilmeldt:: 18 Apr 2013
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacob L Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2014 kl. 09:15
Hej Dennis, 

Mange tak for svaret, jeg prøve hjemmesiden :) 


Til top
kent i Dali Ullerup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
idali Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér idali Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2014 kl. 12:06

karupå kunne jeg godt overtales til at tage med på tur

helst mandag hvis det er
hvor er du i sommerhus???
Til top
Jacob Lilhauge Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jacob L

Tilmeldt:: 18 Apr 2013
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacob L Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2014 kl. 12:12
Hej Kent, det lyder spændende. 

Jeg er i sommerhus på Remmerstrand ved Lemvig. Men jeg kører selvfølgelig bare efter det :-) 
Jeg skriver lige et privat besked dig til. 
Til top
S.V. Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.V.Jørgensen

Tilmeldt:: 27 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.V.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2014 kl. 15:26
Hej Jacob, er ved åen nu og en dag mere, fiskeriet er nærmest som standard for u 27. Hvordan det ser ud i 29 - er umuligt at sige noget om. Noget vand vil absolut ikke gøre noget, temp må gerne holde sig som medio denne uge, etcetera.
Du skriver tips og triks, du får lige et link, hvor tingene IKKE er tygget i småstykker og blended.
 
knæk & bræk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum