Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Klippefiskeri

 Besvar Besvar
Forfatter
Morten Lehmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Lehmann Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2011
Geografisk: Søborg
Status: Offline
Beskeder: 145
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Lehmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Klippefiskeri
    Sendt: 20 Jun 2014 kl. 00:30
Jeg tager i næste uge en tur til Karpathos i Grækenland og tænker at tage rejsestangen med, spind. Jeg har ikke dyrket den slags fiskeri før, men hotellet ligger lige ved vandet hvor der er klippekyst og relativt dybt vand tæt på land. 
Er der nogen som har et bud på hvad jeg skal fiske med, type og vægt? Selv tænker jeg noget jerking, med diverse jigs i 10-30 gr. Og hvad kan man forvente at fange?

Med venlig hilsen

Morten Lehmann
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2014 kl. 21:45
hej prøv at gå ind på youtube: greece spinning. de fanger faktisk nogle fine basse fra kysten (og de skyder vist endnu flere -  UVjagt).
noget af det mest spændende ser ud til at være false albacore, en tunart, eller måske mere som kingfish. de fanges (også) på topwater baits, poppes eller stickbaits.
jeg tror ikke årstiden er den helt rigtige, men klippekysten er nok det rigtige sted.
jeg roder videre, lad os gerne høre en rapport fra turen.
 
mvh hcg
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum