Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indbrud i kælder.

 Besvar Besvar
Forfatter
aksel jakobsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
aksel jakobsen

Tilmeldt:: 12 Nov 2008
Geografisk: aalborg
Status: Offline
Beskeder: 131
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aksel jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Indbrud i kælder.
    Sendt: 07 Jun 2014 kl. 12:12
Har haft uventet besøg i min kælder og fået stjålet hva jeg kan se en loop yellow line 12" tre delt i org rør, det er sket i Aalborg. Hvis man bliver tilbudt denne, vil jeg meget gerne ha besked. Mobil 50550244 
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2014 kl. 12:27
Hej, kunne det tænkes, at der er produceret mere end én af slagsen...Ermm Hvis ikke der er nogen særlige kendetegn, så kan du nok bare glemme alt om stangen, desværre ! 
Til top
aksel jakobsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
aksel jakobsen

Tilmeldt:: 12 Nov 2008
Geografisk: aalborg
Status: Offline
Beskeder: 131
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aksel jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2014 kl. 13:59
Hvem ved om der nogle lokale Aalborg genser der blevet tilbudt, et indbrud er et indbrud om det så er små penge vi har med og gøre. 
Til top
Henrik L. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik L.

Tilmeldt:: 29 Mar 2003
Status: Offline
Beskeder: 637
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik L. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2014 kl. 14:25
Hej Aksel

Hvis du har et godt billede af stangen, vil det kunne identificere den, da korken med alle dens små huller og revner mv. jo er unik for hver stang - nærmest som en slags fingeraftryk af stangen.

Håber den dukker op igen.


Til top
aksel jakobsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
aksel jakobsen

Tilmeldt:: 12 Nov 2008
Geografisk: aalborg
Status: Offline
Beskeder: 131
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aksel jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2014 kl. 16:16
Har desværre ik billede af den, men ved der ligger en stump rød tråd fra sidst der blev øvet på græs 
Det ligger under det gennemsigtige plastik i toppen af røret. 
Til top
aksel jakobsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
aksel jakobsen

Tilmeldt:: 12 Nov 2008
Geografisk: aalborg
Status: Offline
Beskeder: 131
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aksel jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2014 kl. 19:27
Der ska lige tilføjes en fenwick ironfeather multihjul's stang 2 delt 9,9¨ , Posen de(n)er løbet med er for kort ,stangen stikker 5 cm oven ud posen.
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2014 kl. 06:53
Er en Loop yellowline ikk´ 12,4 - 4 delt #8/9?
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
aksel jakobsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
aksel jakobsen

Tilmeldt:: 12 Nov 2008
Geografisk: aalborg
Status: Offline
Beskeder: 131
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aksel jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2014 kl. 13:18
Til top
aksel jakobsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
aksel jakobsen

Tilmeldt:: 12 Nov 2008
Geografisk: aalborg
Status: Offline
Beskeder: 131
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aksel jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2014 kl. 13:22
Du har så meget ret Jesper.Det var mig der var for hurtig .Dem ser jeg nok aldrig igen de to stænger desværre.
Til top
Jacob Henneberg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jacob Henneberg

Tilmeldt:: 19 Apr 2013
Geografisk: Kjellerup
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacob Henneberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2014 kl. 18:44
Hej Aksel.

Jeg havde desværre samme oplevelse for nogle år tilbage. Det er en trist fornemmelse man står med efterfølgende, når det desværre er blevet sådan, at folk nu om dage ikke kan kende forskel på "dit og mit"
Jeg håber din søgen går bedre end min, da intet af mit stadig ikke er vendt hjem.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down