Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

auktion

 Besvar Besvar
Forfatter
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fisher

Tilmeldt:: 11 Dec 2006
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 195
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fisher Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: auktion
    Sendt: 23 Maj 2014 kl. 07:51
Hej

Har i også problemer med auktionen ?

Mvh christian
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2014 kl. 08:11
vil nok være en god ide at beskrive dit problem med auktionen...

jeg synes ikke at have nogle problemer med auktionen...
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Nick Ishøi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nick_is Avatar

Tilmeldt:: 31 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nick_is Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2014 kl. 08:45
Jeg har den også:

Microsoft VBScript runtime error '800a000d'

Type mismatch: 'DateValue'

/lystfiskeri/XcAuctionLite/default.asp, line 86

Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2014 kl. 09:30
Jeg bruger Google Chrome og har ikke disse problemer så det kan Være internet Explorer der failer!  Personligt har jeg ikke brugt IE de sidste 3+ år da jeg aldrig har haft problemer Chrome. 
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2014 kl. 10:07
Citat: Bishop

Jeg bruger Google Chrome og har ikke disse problemer så det kan Være internet Explorer der failer!  Personligt har jeg ikke brugt IE de sidste 3+ år da jeg aldrig har haft problemer Chrome. 

Jeg bruger også Chrome, og får lige nu, den samme fejlmeddelelse som Nick! Confused
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2014 kl. 10:10
Den var der også i går aftes /nat !
Til top
Ove Leif Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
leif P Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leif P Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2014 kl. 10:54
Bruger Explorer.., ingen problemer med at komme ind på auktionen.., der imod er det dælmé irriterende at jeg skal logge ind hver gang jeg vil byde på en vare gælder også for brugt-markedet.., men ingen problemer med at være på forum " underligt "

Leif P
Because:Maybe one day i will catch a mermaid!
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2014 kl. 13:04
Citat: leif P

Bruger Explorer.., ingen problemer med at komme ind på auktionen.., der imod er det dælmé irriterende at jeg skal logge ind hver gang jeg vil byde på en vare gælder også for brugt-markedet.., men ingen problemer med at være på forum " underligt "

Leif P


Her hos mig kan jeg overhovedet ikke komme ind på køb og salg, når jeg bruger Explorer.   
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2014 kl. 13:43
Det må være pga. explorer. Med firefox er der ingen problemer her fra Tongue
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fisher

Tilmeldt:: 11 Dec 2006
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 195
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fisher Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2014 kl. 18:15
Jeg har samme fejl som Nick , har været der i 2 dage , er der evt. nogen som har en løsning ?

Mvh Christian
Til top
Lars Aagaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
laah Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2014 kl. 18:19
Hej Christian,

Dette er ikke et browser problem, men en fejl på den specifikke auktion.
hvilken auktion drejer det sig om?
Med venlig hilsen
Lars Aagaard
123nu.dk
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fisher

Tilmeldt:: 11 Dec 2006
Geografisk: sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 195
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fisher Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2014 kl. 19:57
Hej Lars
Ok så forstår jeg det , det var et hjul , det er også gået væk så alt er fint igen

Mvh Christian
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres