Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

INNO bombarda flåd

 Besvar Besvar
Forfatter
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: INNO bombarda flåd
    Sendt: 28 Apr 2014 kl. 20:22
hej vil høre om der er nogle der har prøvet de nye inno bombarda flåd. og hvad i syns om dem.
mvh paw holst
Til top
Danni møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kitti

Tilmeldt:: 02 Mar 2011
Geografisk: fjerritslev
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kitti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2014 kl. 20:29
Jeg har bestilt 2 men de er ikke kommet endnu. 
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
malu

Tilmeldt:: 22 Apr 2015
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér malu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2015 kl. 12:05
Har prøvet den nye INNO, synes det kaster godt og er nemt at håndtere.
Til top
Lars Møllenberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Møllenberg Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møllenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2015 kl. 14:56
Jeg synes også de er rigtig gode. Kan sagtens tilslutte mig de tests, der viser, at der ikke kommer kludder, når du kaster. Jeg har slet ikke teknik til almindelige bombardaer, men disse kaster perfekt.

Svirvlen i toppen bør dog skiftes til en kraftigere en, da hele sticken ellers kan arbejde sig ned gennem flådet.

Redigeret af Møllenberg - 22 Apr 2015 kl. 14:57
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2015 kl. 19:33
No offense - men de ligner de bobleflåd, som jeg fyldte med vand og brugte til at kaste fluer med i firserne. Tror stadig jeg har en 5-10 stykker liggende uberørt i 20 år i en skuffe et eller andet sted :D

Tænk før du skriver....
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2015 kl. 20:21
De kaster en del kortere end et almindeligt bombarda.
Bruger bombard stick så man undgår linekludder
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Apr 2015 kl. 21:01
Brug milo flåd 100 kast i træk uden kludder
og jeg fisker ikk ret meget med bombarda 😉
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
jens wennecke Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wennecke

Tilmeldt:: 20 Nov 2005
Geografisk: københavn og møn/falster
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wennecke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Apr 2015 kl. 09:30
Jeg synes intermediate synker for hurtigt. De går blødt gennem vandet, men MILO er ,i min optik, 100 gange bedre.
Til top
Nick Ishøi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nick_is Avatar

Tilmeldt:: 31 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nick_is Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Apr 2015 kl. 12:43
Hvilken en?
Den gule eller røde, har ikke selv lige luret hvilken der er bedst til kysten.
Til top
Johnny Andreasen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Johnny1eye

Tilmeldt:: 09 Nov 2006
Geografisk: Lillebælt
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Johnny1eye Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Apr 2015 kl. 12:59
Jeg bruger Inno bombardaerne, og er super glad for dem. Jeg vender dem dog omvendt, altså med pinden op mod stangen. Så kaster de super godt, og giver stadig minimalt kludder for mig. 
Til top
Henrik Thrane Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
hat Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2013
Geografisk: Vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2015 kl. 17:17
Brug alm bombarda og stick, så får du længere kast og det er minimalt med kludder du får. lawson intermidiate er de bedste, milo synker for langsomt i min optik. Har prøvet forskellige udgaver. 
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2015 kl. 21:06
#Johnny - ja så længe man holder den tungeste del yderst, vil opset ogå give længere kast.

Hvorvidt bombardaens placering/manipulering i denne position er maximal mht. kast/fangst, må de aktive brugere af emnet så vurdere :)
Mvh. - Kim
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum