Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiske makker søges!!!!

 Besvar Besvar
Forfatter
kenneth westlin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
westlin Avatar

Tilmeldt:: 12 Mar 2002
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér westlin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiske makker søges!!!!
    Sendt: 24 Apr 2014 kl. 16:17
Hvis der skulle være en der mangler en makker så er jeg klar. Jeg har selv bil, så her er der intet problem. Jeg gider IKKE Fiske klubber, da de alligevel aldrig laver nogle ture med nye medlemmer. Har prøvet det før.
skriv gerne til denne e-mail westlin@ofir.dk eller herinde.
Jeg fisker kun med flue og er åben for kyst, å og P&T, det må meget gerne være fra stor-KBH området jeg er selv fra Glostrup.

venlig hilsen
kenneth



Redigeret af westlin - 24 Apr 2014 kl. 22:35
Til top
michael christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
harboen54

Tilmeldt:: 09 Mar 2011
Geografisk: herlev
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér harboen54 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Apr 2014 kl. 11:28
søger selv en makker til ture i det jyske. kunne evt. tales ved.mvh Harbo. mig 60år bor herlev. er hygge fisker. evt. ring.60604368.ses
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hr Rygaard

Tilmeldt:: 15 Jul 2014
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hr Rygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jul 2014 kl. 11:11
Hej Kenneth,
Jeg er fra Hedehusene og ligeledes fluefisker.
Nu er ovenstående et indlæg af ældre dato, men hvis det stadig er relevant så smid mig en besked eller en mail på sigvardt1975@gmail.com.
Mvh Bjarke
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum