Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opbevaring af blink

 Besvar Besvar
Forfatter
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Opbevaring af blink
    Sendt: 12 Apr 2014 kl. 14:24
Halløj da jeg til tider glemmer fluekæppen og snupper spinnestangen på turen, har jeg lige følgende jeg skal have opklaret!

For tid tilbage så jeg en artikel enten i sportsfiskeren eller fisk&fri hvor en gut havde fået syet en skind mappe der kunde indeholde 5-10 gennemløbs blink ala sømmet, som man bare rullede sammen og snørrede med et elastik!

nogen der kunne hjælpe med hvad det var for et blad og nummer?

K&B

Rasmus
Tjek
www.bombayfly.dk
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2014 kl. 16:53
Sådan en...

Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2014 kl. 16:59
ikke helt ved siden af, den så dog anderledes ud, men i princippet ja
Tjek
www.bombayfly.dk
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2014 kl. 17:41
Hvor har du den fra Jørgen ?
/Søder
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2014 kl. 19:46
Owner Cultiva Blinkmappe

http://www.fiskogfang.dk/shop/taske-8913p.html

http://shop.aekvator.dk/product.asp?product=5752

/J
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2014 kl. 20:14
Hej Rasmus
 
Det er bare frem med symaskinen, ikke ligefrem nogen ny opfindelse, sådan har jeg opbevaret mine blink de sidste 20 år eller mere ! Smile Der er jo ingen grund til, at rende rundt med en æske rustne blink, og larme som en anden idiot... Wink
 
Ps. Snoren er næsten unødvendig !!
 
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Apr 2014 kl. 20:25
Behøves ikke at være læder, syede selv samme type til min blink også for 20-25 år siden i meget kraftig kanvas - de fungerer stadigvæk fint den dag i dag.
Kanvas kan de vaskes. Har aldrig haft problemer med at krogene hængte i stoffet, men kan huske at symaskinen var ved at dø over at skulle arbejde i så kraftig stof. 

/J
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2014 kl. 09:52
Hej Lars, det var lige præcis det jeg eftersøgte, mange tak. Ideen havde jeg i hovedet, nu kan jeg vise den til hende der skal styre symaskinen:-)
Takker
Tjek
www.bombayfly.dk
Til top
Thomas Bjerre Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mr. Pikefly

Tilmeldt:: 17 Dec 2002
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr. Pikefly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2014 kl. 10:56
Artiklen finder du i Sportsfiskeren nr 1. februar 2013, side 44-45

Hilsen Thomas Bjerre
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2014 kl. 11:09
tak Thomas

Tjek
www.bombayfly.dk
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2014 kl. 11:28
Her er lige min prototype dog i et stykke neopren som jeg lige havde, den skal laves i skind som i artiklen, og ja jeg måtte selv til roret, imens fruen fik sig et godt grin hahaha





Tjek
www.bombayfly.dk
Til top
Peter Bruun Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Springhale Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2011
Geografisk: Øster Hurup
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Springhale Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2014 kl. 12:07
Skide godt
Sådan en må jeg også se at få lavet.

Og god Påske til jer alle derude

Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2014 kl. 14:59
Flot arbejde "maskinmester" Thumbs Up

Jeg har vist også noget neopren liggende, der skal have sig en ny funktion Big smile

Hmm.. hvor var det lige jeg stillede symaskinen hen for 10 år siden?......

God påske til alle Big smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres