Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

UL endegrej

 Besvar Besvar
Forfatter
Brian Mørch Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Moerch

Tilmeldt:: 28 Okt 2010
Geografisk: Næstved
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Moerch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: UL endegrej
    Sendt: 04 Apr 2014 kl. 19:58
Hej med jer.
Mon nogle af jer ved om der er shops der gør i ovenstående? Jeg har f.eks. ledt efter UL jigs, men uden held. Vi snakker i vægtklassen 0-5gram.

På forhånd tak.
Til top
S.V. Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.V.Jørgensen

Tilmeldt:: 27 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.V.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2014 kl. 20:33
Til top
S.V. Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.V.Jørgensen

Tilmeldt:: 27 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.V.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2014 kl. 20:49
Ups. Prøver igen
Hej Brian, hvis du har afsøgt mulighederne derude (googlet grundigt), er der nok ikke nogen vej udenom, at gå i gang selv. Den vej tror de fleste har været ned af.
Selvom det er lidt bøvlet, giver det som regel en god indsigt og grejer som du selv vil have dem.
Hvis det er jiggs, så er Silikonebogen et godt sted at starte.
knæk & bræk med det
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2014 kl. 21:02
http://shop.esoxhunt.eu/
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
le fevre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Istap Avatar

Tilmeldt:: 05 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 100
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Istap Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2014 kl. 08:56
http://www.slowfishing.dk/slowfish
0,6 gram – 0,3 mm
SLOWFISH blinkene er ultralette med en vægt på 0,6 gram og 1,2 gram og en tykkelse på 0,3 mm. Det ultralette bevirker, at de arbejder ekstremt effektivt ved den langsomste indspinning. SLOWFISH er nem at fiske med i grødefyldt vand, da man sagtens kan bestemme fiskedyb
Til top
Brian Mørch Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Moerch

Tilmeldt:: 28 Okt 2010
Geografisk: Næstved
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Moerch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Apr 2014 kl. 10:44
Rene: Tak for linket. Har du handlet på den shop du henviser til? Lige umiddelbart synes jeg at den virker lidt uprofessionel.
Le Fevre: Jeg kan se at min lokale grejpusher forhandler disse. Jeg vil prøve at tage derned i morgen. 
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Apr 2014 kl. 11:17
Citat: Moerch

Rene: Tak for linket. Har du handlet på den shop du henviser til? Lige umiddelbart synes jeg at den virker lidt uprofessionel.
Le Fevre: Jeg kan se at min lokale grejpusher forhandler disse. Jeg vil prøve at tage derned i morgen. 


har aldrig handlet der, men faldt bare over dem på esoxhunt som er et stort forum for geddefiskere.. Shoppen er en del af forum

ville dog ikke betænke mig på en bestilling
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres